Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدارسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرونده شکایت باشگاه ماشین سازی از داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: پرونده شجاعیان همانند سایر پرونده ها در حال رسیدگی است و طبق برنامه روز شنبه زمان رسیدگی به این پرونده را در سایت فدراسیون فوتبال اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره اینکه علت تاخیر در صدور رای پرونده شجاعیان گفت: به هر حال کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بعد از استعفای دسته جمعی اعضای این کمیته بدون تصدی بود و فعالیتی نداشت و در روزهای اخیر اعضای این کمیته تکمیل شدند. همین موضوع باعث شد که رسیدگی به پرونده های شکایت از جمله پرونده شجاعیان با تاخیر رسیدگی شود. 

نورشرق درباره اینکه بازی کردن شجاعیان غیرقانونی است، گفت: محتویات پرونده شجاعیان محرمانه است و ناظر پرونده نمی تواند در این باره صحبت کند. 

او درباره اظهارات نصیرزاده مبنی بر اینکه رسیدگی به پرونده شجاعیان سخت است، بیان کرد: نصیرزاده نظر خودش را بیان کرده است و این پرونده همانند سایر پرونده ها در حال رسیدگی است و بیشتر از این موضوع نمی توانم بگویم. 

بیشتر بخوانید: 

بیانیه باشگاه ماشین سازی بر علیه استقلال + سند

فتحی: پرونده استقلال در CAS ارتباطی به پاتوسی ندارد/ فضای مجازی پُر از بداخلاقی است/ برخی از زمان آمدن من درصدد مشکل تراشی برای استقلال هستند

انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره پرونده شجاعیان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین گفت: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه شد.

حجت‌الاسلام محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به فعالیت ۱۷۳ شعبه شورای حل اختلاف در ۱۹ حوزه قضائی استان، اظهار کرد: حدود ۵۲ درصد این شعب در شهرهای استان و مابقی هم در روستاها مستقر شده و فعالیت می‌کنند.

وی از رسیدگی و مختومه شدن ۹۹.۶ درصد پرونده‌های حل اختلاف استان قزوین در یک‌سال اخیر خبر داد و افزود: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفتند.

رئیس مرکز حل اختلاف دادگستری استان قزوین از مصالحه ۵۱ درصدی پرونده‌های قابل صلح و سازش شوراهای حل اختلاف استان هم خبر داد و خاطرنشان کرد: طی یک‌سال گذشته ۳۴ هزار و ۶۵۵ فقره پرونده با میانجیگری شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده و از مراجعات افراد به محاکم و دادسراها جلوگیری شده است.

حیدری با اشاره به ابلاغ الکترونیکی ۹۴ درصد از اوراق قضائی شوراهای حل اختلاف، ادامه داد: این اقدام علاوه بر کاهش زمان رسیدگی باعث تسریع در انجام امور قضائی، صرفه‌جویی در وقت، هزینه و ایجاد رضایت‌مندی مراجعان به شعب شورای حل اختلاف شده است.

کد خبر 747264

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین