Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل که با موضوع مصونیت‌سازی زیرساخت‌ها همراه با تخلیه اضطراری در شهرک پیامبر اعظم (ص) سمنان برگزار شد، بابیان اینکه ۵۰۰ کارمند سمنانی از مجموعه ادارات و دستگاه‌های خدماتی در این رزمایش حضور داشتند، ابراز کرد: ارتقای آمادگی در برابر مخاطرات هدف این رزمایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سناریوی این رزمایش بروز حادثه در شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان، فرود بالگرد، امدادرسانی و برپایی ۴۰ چادر اضطراری برای اسکان مصدومان بود، افزود: این رزمایش با برنامه‌ریزی اصولی خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

فرماندار سمنان بابیان اینکه رزمایش پدافند غیرعامل هم‌زمان با سایر نقاط کشور در این شهرستان برگزار شد، گفت: این برنامه تمرینی برای مقابله با تهدیدها و رویکردی مهم در کاهش خسارت‌های احتمالی در زمان حوادث غیرمترقبه محسوب می‌شود.

دانایی بابیان اینکه مشارکت مردم در رزمایش پدافند غیرعامل به خوبی صورت گرفت، ابراز کرد: از یک هفته قبل آموزش‌های لازم برای برگزاری این رزمایش به سکنه شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان ارائه شد و امروز شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم.

وی بابیان اینکه آموزش تنها راه مقابله با تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی در کشور است، ابراز کرد: دو هزار شهروند سمنانی در حاشیه این رزمایش، آموزش های لازم برای مقابله با مخاطرات را دریافت کردند.

کد خبر 4542229

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند