Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:09:36 GMT

مرگ مشکوک نوجوان 12 ساله در همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۲۷۶

مرگ مشکوک نوجوان 12 ساله در همدان

سرهنگ جمشید باقری روز پنجنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت 18 و 45 دقیقه پس از تماس عوامل بیمارستان بعثت گشت کلانتری 14 در محل حضور یافت.
وی اضافه کرد: ماموران کلانتری با حضور در بیمارستان تحقیقات از خانواده این پسر بچه را آغاز کردند که پدر این نوجوان مدعی شد که هنگام حضور در منزل با جسد حلق آویز شده فرزندش مواجه شده و بلافاصله وی را به بیمارستان بعثت منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: جسد برای تشخیص علت اصلی مرگ در اختیار پرشکی قانون قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه به دایره جنائی پلیس آگاهی محول شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اظهار داشت: ساعت 17 و 35 دقیقه 23 ثانبه نوجوانی در بیمارستان بعثت شهر همدان پذیرش شد که هیچگونه علائم حیاتی نداشت.
جعفر شاهرخی افزود: تیم پزشکی به مدت یکساعت کار احیای این نوجوان شامل ماساژ، لوله گذاری و دیگر اقدام ها را انجام می دهند.
وی اضافه کرد: مورد احتمالی حلق آویزی نیز متصور بود که برای بررسی دقیق این موضوع جسد تحویل پزشکی قانونی شد.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پدر پلیس آگاهی دانشگاه علوم پزشکی قانون مدیر روابط عمومی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سیدمصطفی محتشمیان روز شنبه افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه‌های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم‌های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می‌کنند، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر