Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@00:31:01 GMT

علی دایی چرا با تلویزیون آشتی نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۴۰۹

دنیای ورزش تورنتو نوشت: علی دایی بعد از سال‌ها می‌گفت یکبار غافلگیر شده است. او در جشن تولد یک باره‌اش جا خورد و کلی در جمع خبرنگاران رسانه‌ها حرف زد. 

علی دایی در تولدی که دو هفته دیرتر گرفته شد و با حضور سردبیران نشریات ورزشی در رستوران سینسیر برگزار شد، از خیلی چیزها حرف زد اما شاید یکی از مهمترین بخش‌های حرف‌هایش درباره عدم مصاحبه با تلویزیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که هنوز از رفتار تلویزیون با خود درباره دو پرونده مربوط به بازی با پرسپولیس در ورزشگاه تختی و البته ماجرای یک مجری تلویزیون رشت در گیلان شاکی است، گفت:«یک جانبه با آن آقا حرف زدند ولی وقتی من حکم جلبش را گرفتم چرا چیزی نگفتند؟ چرا دو خط زیرنویس نکردند؟ طوری گزارش پخش کردند که من کسی را زدم که همسرم توی خانه مدام از من می پرسید؟ علی واقعا زدیش؟»
او گلایه های دیگری هم داشت. از اینکه کلی خبر منفی درباره کارهایش در زلزله سر پل ذهاب کار کردند اما یک کلمه نگفتند که او با پول مردم چه کارهای مثبتی آنجا انجام داده است.
دایی از رفقای خوب تلویزیونی اش اسم برد و گفت:«عادل، محمدرضا احمدی و کلی رفیق خوب دارم. مگر بدم می آید بروم در تلویزیون از تیمم دفاع کنم؟ ولی وقتی رفتارشان را اصلاح نمی کنند، برای چه باید حرف بزنم؟»
او از این گفت که یکبار دو خط زیرنویس نکردند که شاید رفتارشان اشتباه بوده و البته دایی فکر می کند تلویزیون شاید اعتقاد دارد که نگذارد کسی بزرگ شود اما عزت دست خداست و این نوع رفتارها نمی تواند کسی را تخریب کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد