Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:06:08 GMT

70 روستای شیروان تقاضای صدور اسناد مالکیت دادند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۴۶۵

70 روستای شیروان تقاضای صدور اسناد مالکیت دادند

بجنورد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: از ابتدای اجرای طرح صدور سند مالکیت تاکنون، 70 روستای این شهرستان، تقاضای صدور اسناد مالکیت دادند.

عزیز ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این روستا در بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه هستند اظهار داشت: تعداد روستاهای مشمول طرح در این شهرستان، 150 روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پیشرفت 42 درصدی صدور اسناد مالکیت روستایی در این شهرستان گفت: تا پایان سال گذشته هفت هزار و 214 سند مالکیت روستایی در این شهرستان و امسال 189 فقره صادر شده است.
ابراهیمی افزود: صدور اسناد مالکیت روستایی برای تمامی روستاهای دارای شورای اسلامی و بالای 20 خانوار با هدف ساماندهی نظام مالکیت اراضی واقع در بافت مسکونی روستا و امکان بهره گیری روستاییان از تسهیلات بانکی و افزایش ارزش حقوق و اقتصادی املاک واقع در روستا صادر می شود.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: پس از انتخاب روستا برای صدور سند وضعیت ثبتی روستا از اداره ثبت محل استعلام شده و نسبت به نقشه برداری و تهیه نقشه تفکیکی و انجام فرایند صدور سند اقدام می شود.
هم اکنون 68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در نواحی روستایی شیروان سکونت دارند.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صدور اسناد مالكيت روستاي شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان