Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دانشجویان و اقشار مختلف مردم متحصن در مسجد امام(ره) بازار بزرگ تهران در بیانیه شماره یک خود درباره لوایح FATF اعلام کردند: دریغ که پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی برخی انقلابیون خسته و پشیمان راه‌‌حل همه مشکلات کشور را برای چندمین بار در پیوستن به یک معاهده خارجی دیگر می‌بینند که تنها نتیجه آن لگدمال کردن عزت ملی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

« فَتَرَی الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَیٰ اَن تُصِیبَنَا دَائِرَهٌ ۚ فَعَسَی اللَّهُ اَن یَاْتِیَ بِالْفَتْحِ اَوْ اَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُوا عَلَیٰ مَا اَسَرُّوا فِی اَنفُسِهِمْ نَادِمِینَ (52)

کسانی که در دل‌هایشان بیماری است می‌بینی که در دوستی با یهود و نصاری شتاب می‌ورزند و می‌گویند آسیب و گزند ناگواری به ما برسد امید است خدا از سوی خود پیروزی یا واقعیت دیگری پیش آورد، تا این بیمار دلان بر آنچه در دل‌هایشان پنهان می‌داشتند پشیمان شوند» آیه ۵۲ سوره مبارکه مائده

در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی و احتمال تکرار تحمیل تجربه‌ای تلخ مانند برجام به ملت ایران، جمعی از ما دانشجویان، طلاب و اصناف تهران را بر آن داشت تا در مسجد امام بازار تهران در اعتراض به لوایح پیوستن جمهوری اسلامی ایران به معاهدات استعماری cft و پالرمو متحصن شویم.

برجام تجربه‌ای تاریخی بود که ثابت کرد اعتماد به دشمن نهایتاً منجر به تعمیق مشکلات و از دست دادن فرصت‌ها می‌شود فلذا این امر مسلمی است که دادن امتیازهای جدید نه تنها مرهمی بر دردهای جامعه نیست بلکه خود زخم عمیقی است که بوی تعفنش مشام ملت‌مان را پر خواهد کرد!

برجامی که در تحلیلی اشتباه قرار بود همه‌ مشکلات کشور را حل کند و تمامی تحریم‌ها را رفع کند به دلیل کم‌کاری و معطوف کردن حل همه‌ مشکلات به خارج از مرزهای کشور، فشارهای اقتصادی طاقت فرسایی را به مردم عزیزمان علی الخصوص مستضعفان جامعه وارد کرد.

نتیجه برجامی که همگان بر سر کارایی آن قسم می‌خوردند چنین نتیجه‌ای را در برداشت، حال نتیجه این معاهدات تازه که وزیر امورخارجه حتی حاضر به تضمین نتایج آن نیست چه خواهد بود؟

مهمترین مشکل این معاهدات استعماری همانند برجام، سند 2030 و ... آن است که تصمیم‌گیری برای ملتی مسلمان و انقلابی را بر عهده خارجیانی می‌گذارد که تجربه 40 ساله به ما می‌گوید جز دشمنی با مردم ما، خواست و هدف دیگری در ذهن ندارند. از دگر سو ساختارهای حقوقی جهانی که به گونه‌ای طراحی شده اند که امکان هرگونه فعالیت آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه‌ای از ملت‌ها را سلب کرده تا حدی که حتی از مفاهیمی همچون مبارزه با تروریسم و پولشویی استفاده‌ی ابزاری می‌کند و بر همگان واضح است که در بین ملت‌های جهان ملتی که مدافعین حرم می‌پروراند مخالف اصلی تروریسم است یا آنانی که در آشکار و پنهان از داعش و القاعده و ... حمایت کرده و می‌کنند. !؟

اما دریغ که پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی برخی انقلابیون خسته و پشیمان راه‌‌حل همه مشکلات کشور را برای چندمین بار در پیوستن به یک معاهده خارجی دیگر می‌بینند که تنها فایده آن لگدمال کردن عزت ملی ماست.

مسئولین اعم از دولتی و مجلسی و... را انذار می‌دهیم که راه‌حل مشکلات امروز کشور تنها و تنها در درون کشور و با اتکا به کار جهادی مسئولین و اعتماد به ملت انقلابی است، و هشدار می‌دهیم که از بهانه‌تراشی‌های تازه -نتیجه این لوایح هرچه که می‌خواهد باشد- پرهیز کرده و با عمل انقلابی موجبات حل مشکلات ملت را پدید آورند.

ما در مسجد، این خانه خداوند متعال،اعلام می‌داریم مدافع انقلاب و آرمان‌های والای آن هستیم و از همه مردم تهران دعوت می‌کنیم تا در این مسیر همراهمان باشند که همگان در صحرای محشر پاسخگوی سکوت در برابر چنین اقداماتی باشیم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم

حکومت طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی مجاهدین در افغانستان اعلام کرد برای حفظ دستاوردهای جهاد مردم این کشور تلاش می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، حکومت طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند».

حکومت طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین امارت اسلامی با تمام توان تلاش می‌کند تا  ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

گزارش تسنیم| «هشتم ثور»؛ شیرینی که با اختلاف به کام مردم افغانستان تلخ شد«8 ثور» روزی پر افتخار در تاریخ افغانستان

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد