Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گردشگران خارجی را یک نمره مثبت برای استان عنوان کرد و گفت: بی‌شک اهمیت به موضوع رونق اقتصادی منطقه را به دنبال دارد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان گردشگری اردبیل اظهار داشت: رونق گردشگری استان اردبیل در گرو توجه به گردشگران خارجی به دست می‌آید که در این زمینه نیاز است ظرفیت‌های بالقوه استان را به خوبی به گردشگران معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به همان اندازه که اهمیت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان حائز اهمیت است باید در معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان به نحو احسن عمل کنیم و با بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

اردبیل برای حضور در قله گردشگری 1400 کشور برنامه‌ریزی می‌کندیازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کرمان افتتاح شدسمنان باید به مقصد گردشگری تبدیل شود

استاندار اردبیل بیان کرد: خارج شدن استان اردبیل از گردشگری فصلی اولویت اساسی است و در این زمینه بهره‌مندی از این فرصت‌ها لازمه اساسی است و تلاش ما این است تا تمام شهرستان‌های استان به شکل مناسب و قابل قبول معرفی شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با توسعه استان دست یابیم.

بهنامجو بیان کرد: اهمیت به اجرای طرح زمستان بیدار نیز به نوبه خود شکل قابل قبولی در استان گرفته که امیدواریم خروجی‌های مورد انتظاری را به دنبال داشته باشد و همان گونه اردبیل در فصول گرم سال میزبان میلیون‌ها گردشگر و میهمان داخلی و خارجی است در فصول سرد سال نیز به همین شکل بتوانیم آمار مسافران را در شرایط ایده‌آل نگهداریم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا افق 1400 گردشگری استان اردبیل با در نظر گرفتن سایر شاخص‌های توسعه‌ای از جمله راه‌آهن و راه‌سازی به شرایط مطلوبی برسد تا بتوانیم در توسعه اقتصادی استان و پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عشایر ساکن در منطقه کندزرد ترشاب از توابع بخش مرکزی خاش در جوار تفتان برای رونق فعالیت‌های گردشگری، دامی و کشاورزی نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.
منطقه ترشاب بخش مرکزی خاش در جوار آتشفشان نیمه فعال تفتان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری این شهرستان بوده که با دارابودن ظرفیت کندزرد و آبشار تنگ وجگ و مسیر دسترسی به قله می‌تواند مورد حمایت و توجه ویژه دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.
بازگشایی و آسفالت راه دسترسی به آبشار تنگ وجگ و احداث آلاچیق و مکان‌های استراحت ویژه گردشگران و مسافران به رونق این صنعت در منطقه ترشاب و کندزرد کمک می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری