Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئول نظام جمهوری اسلامی نباید از خدمت خسته شود، گفت: مسئولین خسته بدانند افرادی هستند که می‌توانند جایگزین آنان شوند.

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی پیش از ظهر پنج‌شنبه در دیدار وزیر راه و شهرسازی گفت: در عصری قرار داریم که انقلابی ایجاد شده و قرار هم نبود با تغییر رژیم، تنها مسئولان عوض شوند، بلکه هدف این بود که تحول عظیمی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر زیر ساخت‌ها عوض شده و مسئولان در مسیر اسلام و دین و خدمت گذاری گام بر می‌دارند.

استاد سطوح عالی حوزه گفت: جهانیان در روز ۲۲ بهمن قدرت و عظمت مردم ایران اسلامی در دفاع و حمایت از انقلاب و اسلام را دیدند و فهمیدند این انقلاب و مردم با سایر نظام‌ها و ملت‌ها فرق دارند.

وی بیان داشت: امروز هدف مسئولان باید خدمت رسانی به مردم باشد؛ خدمت به مردم از بالاترین عبادت‌هاست و این مسئله بسیار ارزشمند است.

آیت الله نوری همدانی افزود: از جمله این خدمت‌ها ساخت جاده و مسکن است؛ باید بدانیم مسئولیت‌ها، امانتی است که در دست مسئولان قرار دارد و باید فردا پاسخگو باشند با این امانت چه کرده‌اند.

وی اظهار داشت: باید بدانیم مردم یکی از ارکان مهم انقلاب هستند و نقش مهمی در آن داشتند و دارند؛ برای همین این مردم نیازمند به خدمت رسانی هستند و لیاقتشان هم همین است.

این مرجع تقلید ابراز داشت: حضرت علی(ع) بر توجه به مردم به مالک اشتر توصیه کرده‌اند و آنها را  رکن در هر مملکتی و حکومتی می‌دانند؛ برای همین بر خدمت رسانی به مردم توصیه فراوان می‌کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان نظام بدانند باید به این مردم متدین انقلابی خدمت کرد.

آیت الله نوری همدانی بیان داشت: امروز شاهد بیداری مردم در جهان در برابر ظلم و ستم هستیم و نمونه آن جلیقه زردهای فرانسه هستند و معتقدند که ما این بیداری از انقلاب امام خمینی(ره) گرفتیم؛ این نشان از برکات انقلاب در بیدارگری مستضعفین دارد.

وی گفت: هر کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیتی دارد و باید به مردم خدمت کند و آن را افتخار خود بداند؛ مسئول نباید از خدمت خسته شود و اگر خسته شد، باید بداند افرادی هستند که می‌توانند جایگزین برای خدمت رسانی شوند.

مهر/

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CQH برچسب ها: مسئول ، جمهوری اسلامی ، خدمت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسئول جمهوری اسلامی خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است