Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@01:07:14 GMT

ایران خود قربانی تروریسم است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۷۴۶

ایران خود قربانی تروریسم است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: طراحان و حامیان تروریسم هم اکنون در کنفرانس ورشو نشسته اند تا مثلا با تروریسم در خاورمیانه مبارزه کنند! آیا جرات دارند همان جا تعهد دهند که حمایت از تروریسم را متوقف خواهند کرد؟

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سید عباس عراقچی در پاسخ به توییت شب گذشته وزارت امور خارجه لهستان تاکید کرد: حمله تروریستی در زاهدان چهره عریان تروریسم است و شاهدی دیگر بر اینکه ایران خود قربانی تروریسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




عراقچی تصریح کرد: طراحان و حامیان آن هم اکنون در کنفرانس ورشو نشسته اند تا مثلا با تروریسم در خاورمیانه مبارزه کنند! آیا جرات دارند همان جا تعهد دهند که حمایت از تروریسم را متوقف خواهند کرد؟

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه لهستان که این روزها با تبعیت از آمریکا، میزبان نشستی ضدایرانی شده است، در واکنش به پیام توئیتری «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و در فراری رو به جلو، نوشت: لهستان تروریسم را درهر شکلی که باشد، محکوم می‌کند.

صفحه توئیتری این وزارتخانه در پیام خود افزود: واکنش به حمله جاده خاش – زاهدان در ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ 'نه' به خشونت است.
وزارت امور خارجه لهستان در ادامه مدعی شد که «امروز، هیچ تروریستی در ورشو حضور ندارد».

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قربانی تروریسم عراقچی توئیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان