Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدسعید میرمحمدی (وکیل برخی ‌از کارگران هپکو) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ‌از صدور حکم برائت این‌ کارگران در دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی خبر داد و گفت: کارگران هپکو که در دادگاه بدوی به حبس تعلیقی محکوم شده بودند، در دادگاه‌ تجدیدنظر تبرئه شدند.

وی افزود: پانزده تن از کارگران شرکت هپکو اراک که در خرداد ماه سال جاری در اعتراض به معوقات مزدی و نامشخص بودن وضعیت شرکت دست به تجمع اعتراضی زده بودند، توسط شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری دو اراک جمعاً به ۲۴ سال و ۶ ماه حبس و ۱۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شدند، اما احکام صادره که به صورت گروهی در دادگاه بدوی صادر شده به مدت ۵ سال تعلیق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمحمدی بیان داشت: اسامی این کارگران، مجید لطیفی، بهروز حسنوند، حمیدرضا احمدی، امیر هوشنگ پور فرزانگان، مرتضی عزیزی، هادی فاضلی، ابولفضل کریمی، فرید کوهدانی، مجید یحیایی، امیر فتاح‌پور، یاسر قلمی، امیر فرید افشار، مهدی عابدی، علی ملکی و بهروز ولاشجردی است.

او عنوان کرد: این کارگران در دادگاه بدوی به اتهام «اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات و تظاهرات غیرقانونی» به یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.

وکیل برخی از کارگران هپکو گفت: علاوه بر آن هادی فاضلی، امیر فریدافشار و ابوالفضل کریمی هر یک از بابت اتهام «معاونت در اخلال در نظم عمومی از طریق تحریک کارگران» به ۶ ماه حبس و از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» هر یک به ۱ سال حبس محکوم شده بودند و همچنین بهروز حسنوند بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به ۱ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

وی اضافه کرد: هفت تن از این کارگران، بابت اتهام «معاونت اخلال در نظم عمومی» و یک تن بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده بودند که اجرای مجازات مذکور در متن رأی به استناد ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی به مدت ۵ سال معلق و تعلیق شد که با اعتراض به رای صادره در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شدند و در خصوص اتهام برخی از آنها تحت عنوان تبلیغ علیه نظام که در دادگاه بدوی محکوم شده بودند، حکم‌ نقض شده ولی این اتهام برای رسیدگی چون در صلاحیت دادگاه انقلاب می‌باشد به این دادگاه ارجاع شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)