Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، ضمن تسلیت حادثه تروریستی زاهدان گفت: راه ما فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح، راه پرافتخار شهادت است و در طی این مسیر نورانی سر از پا نمی شناسیم و تا آخر همراه با سایر قوای مسلح و بویژه برادران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

«برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار جعفری
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مِنَ المؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوالله عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظر وَ مابَدَلوا تَبدیلاً

خدا را شاکریم که فرهنگ شهادت را که بالاترین مقام نزد آستان احدیت است بر ما ارزانی داشت و به پاس این مسیر ارزشمند که برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشوراست، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته نمایان می‌شود.

دشمنان زبون و سَرخورده این نظام مقدس که انتظار داشتند ایران اسلامی جشن چهل سالگی خود را هیچ گاه نبیند، به وضوح در روز ۲۲ بهمن ماه دیدند که حضور میلیونی مردم غیور و شهادت طلب ایران اسلامی به ویژه حضور گسترده مردم غیور و سلحشور استان سیستان و بلوچستان در حمایت از آرمان‌های اسلام عزیز و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) یک بار دیگر نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد و به خاک مذلتشان نشاند.

در پی این ناکامی‌ها، یک بار دیگر دست آلوده دشمن از آستین خبیث گروهی اسلام ستیز بیرون آمد و در انجام یک عملیات تروریستی منجر به شهادت جمعی از همرزمان عزیز و کارکنان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، جنابعالی و همرزمان عزیز آن شهدای والامقام و خانواده‌های صبور و داغ دیده شأن، و آرزوی علو درجات برای مقام شامخ آن فرزندان غیور ایران اسلامی، به همه دشمنان حقیر این نظام مقدس یادآور می‌شویم که این شهادت‌ها ما را در این راه پرافتخار مصمم‌تر و مسیر نابودی دشمنان را کوتاه‌تر خواهد کرد. معاندان باید بدانند که راه ما فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح، راه پرافتخار شهادت است و در طی این مسیر نورانی سر از پا نمی‌شناسیم و از سویی برای مقابله با همه کج اندیشی‌ها و دشمنی‌ها که بر علیه ایران اسلامی قد علم می‌کنند، تا آخر با همراهی سایر قوای مسلح و به ویژه برادران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده كل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از رسانه‌های استان جهت پوشش اجلاسیه شهدای ارتش استان در شهر گچساران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و دبیرکل دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با ارسالی پیامی از عملکرد همه رسانه‌ها و فعالین رسانه‌ای استان به ویژه شبکه استانی دنا و رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات و فعالین رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده‌ ی اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان اولین اجلاسیه از اجلاسیه‌ های دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت در گچساران برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده‌است:

ضمن خداقوت و سپاس از همه مدیران، کارکنان و دیگر عوامل شبکه استانی دنا، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات، با توجه به این دیگر اجلاسیه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان‌مان نیز بلافاصله و از هفته آینده برگزار شده و تا مهر ادامه دارد، انتظار است در اجلاسیه‌های بعدی نیز همه رسانه‌ها همچون اجلاسیه اول این برنامه‌ها را به خوبی اطلاع‌رسانی نموده و پوشش دهند.

باید تلاش کنیم گستره و تأثیر فرهنگی این کنگره بزرگ را در همه جای استان پخش نموده و با تولید، اجرا و انتشار مناسب آثار و تولیدات فرهنگیِ فاخر و جذاب برای نسل نوجوان و جوان‌مان، آنها را با فرهنگ والای دفاع مقدس و آرمان‌های رزمندگان و شهدای عزیزمان آشنا نمائیم و برکت این کنگره‌ی شهدا در سراسر استان عزیزمان منتشر شود.

به گزارش ایمنا، روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت برنامه‌های رسمی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد. در این مراسم بزرگ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی احمدزاده استاندار، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

اما چشم و چراغ این مجلس خانواده‌های ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جانبازان و رزمندگان عزیز ارتشی در استان بودند.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و نمایشی در کنار سخنرانی فرمانده کل ارتش، استاندار و فرمانده سپاه بخشی از دیگر برنامه‌های اجلاسیه شهدای ارتش در استان بود.

در کنار مکان این اجلاسیه نیز نمایشگاهی از ادوات نظامی توسط ارتش برپا شده بود و مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان قرار گرفت.

این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه بود به نحوی که سالن آموزش و پرورش گچساران مملو از جمعیت بود و جمع زیادی از علاقه‌مندان به ایثار و شهادت به صورت ایستاده تا پایان مراسم حضور داشتند. به دلیل ازدحام انبوه جمعیت، جمعی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.

کد خبر 748185

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد