Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:12:33 GMT

2 روز عزای عمومی در اصفهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۰۲۸

2 روز عزای عمومی در اصفهان اعلام شد

اصفهان- ایرنا - استاندار اصفهان روز پنجشنبه در پی شهادت جمعی از شهدای مدافعان حریم امنیت در زاهدان روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن را در این خطه عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا،به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام عباس رضایی بدین شرح است: در پی شکست استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، تروریست های تکفیری وابسته به نظام سلطه و استکبار جهانی برای تلخ نمودن کام مردم ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از فرزندان غیور و سلحشور لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بدین مناسبت روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن ماه در استان عزای عمومی اعلام می گردد.
استاندار اصفهان در این پیام تاکید کرد به قطع و یقین این تحرکات مذبوحانه هرگز عزم راسخ ملت ایران بویژه ملت شریف و انقلابی این استان را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد ساخت.
27 تن از مرزبانان لشکر 14 امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در حرکت کور تروریستی گروه تکفیری به اصطلاح به جیش العدل در جاده زاهدان به خاش در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند و 12 تن نیز مصدوم شدند.
پیکر این شهیدان امروز پنجشنبه از زاهدان به فرودگاه بدر سپاه در اصفهان منتقل و آیین تشییع آنان عصر امروز و روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه در اصفهان و شماری دیگر از شهرستان های این استان برگزار می شود.
/ 6022 / 8116

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عزاي عمومي اصفهان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد. در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می نمایند.

لذا، یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات صادقانه و بی بدیل کارگران شریف، مؤمن و متدین ایران اسلامی را ارج نهیم.
بدینوسیله فرارسیدن این روز خجسته را به جامعه کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است با عنایت معبود بی همتا، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای آبادانی، سربلندی و اعتلای پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

کد خبر 6092880

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳