Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار پرسپولیس واستقلال خوزستان، هواداران این تیم به سعید فتاحی، داور مسابقه و همچنین بازیکنان حریف اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

قبل از شروع بازی برانکوایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و با کریم بوستانی و کریم قنبری خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین بامحمد علوی، شاگرد سابقش درتیم ملی که از اعضای کاد فنی استقلال خوزستان است دقایق کوتاهی گفت و گو کرد.

از بازیکنان پرسپولیس نیز سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و علی علیپور به سمت نیمکت حریف رفتند و با آن ها خوش وبش کردند.

بازی به احترام شهیدان حادثه تروریستی زاهدان که اخیرا اتفاق افتاده است، با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

هواداران پرسپولیس در دقایقی از بازی علیه سعید فتاحی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ شعار سر دادند.

در صحنه ای که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که روی علیپور در محموطه جریمه حریف خطا شده است، هواداران با سر دادن شعار به تصمیم داور مبنی بر اعلام نکردن پنالتی اعتراض کردند.

همچنین در صحنه ای بازیکن استقلال خوزستان و مهدی ترابی با هم برخورد کردند، شجاع خلیل زاده به سمت بازیکن استقلال رفت و با حالتی تقریبا تهدید آمیز با او صحبت کرد که همین مساله دخالت دیگر بازیکنان استقلال خوزستان برای پایان دادن به ماجرا و اعتراض هواداران پرسپولیس به بازیکنان استقلال خوزستان را به دنبال داشت.

در دقیقه 38 بازی وقتی که دروازه‌بان استقلال خوزستان بازی را با یک شوت بلند آغاز کرد، توپ ارتفاع گرفت و با دوربین عنکبوتی ورزشگاه برخورد کرد. به خاطر همین داور بازی را نگه داشت و با انداختن توپ بین دو بازیکن حریف بازی را دوباره آغاز کرد.

در پایان نیمه اول سید جلال حسینی که به خاطر اینکه داور اجازه نداد پرسپولیس ضربه آزاد خود را به خاطر پایان یافتن وقت‌های تلف شده بزند، به سمت داور رفت و به او اعتراض کرد و دیگر بازیکنان پرسپولیس سعی کردند او را آرام کنند. هواداران نیز در این صحنه علیه داور شعار سر دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!