Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی در شهرستان آبیک تجلیل شدند.

به گزارش خبنرگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور مرتضی کلهر کشاورزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی رئیس‌جمهور مبنی برآشنایی شهروندان با حقوق شهروندی، بها حمایت و همت فرمانداری شهرستان آبیک و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک و پایگاه‌های نمازجمعه 800 جزوه حقوق شهروندی بین شهروندان توزیع شد و 800 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

این مسؤول ادامه داد: از بین 800 نفر شرکت‌کننده در مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی، 214 نفر پاسخ صحیح داده بودند که به قید قرعه 20 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که در مراسم امروز از آنان تجلیل شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی با هدف آگاهی شهروندان از حقوق خود، ترویج فرهنگ مطالعه  وکتابخوانی، تشویق و ترغیب شهروندان به حضور در کتباخانه‌ها و علاقمندی آنان به کتابخوانی در موضوعات مختلف و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان آبیک برگزار شده بود.

حیدری خاطرنشان کرد: از رده‌های سنی مختلف شهرستان آبیک در مسابقه کتابخوانی حقوق شهروندی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ترویج فرهنگ حقوق کشاورزی معاون سیاسی امنیتی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد