Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود- ایرنا- رقابت های دارت آزاد قهرمانی کارگران کشور عصر پنجشنبه با معرفی برترین ها در شاهرود به کار خود پایان داد.

رئیس کمیته دارت کارگران کشور درگفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شاهرود برگزار شد، افزود: 25 بازیکن در قالب هفت تیم از 6 استان در این رقابت ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جابر قمی با اشاره به برگزاری مسابقات به شکل انفرادی ابراز داشت: بازی ها به صورت حذفی برگزار شدو در نهایت جلال مظفری از سایپا تهران بر سکوی نخست ایستاد.
وی با بیان اینکه محمدرضا ناظریه از تیم شاهرود کارکیا بر جایگاه دوم ایستاد، اضافه کرد: حمیدرضا شرفی از مس کرمان و محمدرضا عوض زاده از شاهرود کارکیا هم به عنوان مشترک سومی دست یافتند.
رئیس کمیته دارت کارگران کشور یادآور شد: در این رقابت ها همچنین به نفرات برتر به ترتیب پنج، سه و یک میلیون ریال هدیه نقدی تعلق گرفت.
قمی با بیان اینکه علاوه بر این بازی ها مسابقات دوبل اتفاقی نیز برگزار شد، افزود: در این شیوه بازیکنان هر تیم به صورت قرعه کشی انتخاب شده و در قالب 10 تیم در کنار هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: تیم محمدرضا ناظریه از شاهرود کارکیا و محمد علیشاهی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به رتبه نخست دست یافته و تیم جلال مظفری از سایپا تهران و حمیدرضا شرفی از مس کرمان هم دوم شد.
به گزارش ایرنا، رقابت های دارت آزاد قهرمانی کارگران کشور روز پنجشنبه به میزبانی خانه دارت شاهرود برگزار شد
رقابت های بخش بانوان نیز که پیش از این قرار بود روزگذشته انجام شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد بازیکنان لغو شد.
7359/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش چهل سالگي انقلاب شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد