Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@22:03:00 GMT

۵ کامیون برای حمل وسایل شخصی بن‌سلمان در سفر پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۷۳۶

۵ کامیون برای حمل وسایل شخصی بن‌سلمان در سفر پاکستان

خبرگزاری ایسنا:قرار است محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در جریان تور آسیایی‌اش قریب‌الوقوعش برای امضای توافقنامه‌های اقتصادی به ارزش ۲۰ میلیارد دلار دو روز به پاکستان برود.

قرار است پروتکل VVIP در قبال ولیعهد سعودی اجرا شود پروتکلی که در مورد افراد بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود و در زمان ورود هواپیمای ولیعهد جوان سعودی به حریم هوایی پاکستان جنگنده‌های JF-۱۷ در حریم هوایی این کشور او را اسکورت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وسایلی که محمد بن سلمان با خود می‌برد از وسایل ورزشی گرفته تا وسایل شخصی دیگر شامل پنج کامیون است که به اسلام آباد منتقل می‌شود.

به گفته یک مقام در شهرداری اسلام آباد، دو هتل پنج ستاره برای هیئت سعودی رزرو شده و گارد سلطنتی عربستان وارد پاکستان شده است تا مقدمات امنیتی استقبال از ولیعهد سعودی را فراهم کند.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، هشت کانکس از وسایل و تجهیزات به اسلام آباد انتقال می‌یابد تا مقدمات سفر بن سلمان و هیئت همراهش را فراهم کند. قرار است خودروهایی که ولیعهد سعودی از آنها استفاده کند یک روز قبل از رسیدن او به پاکستان منتقل شوند.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دفتر نخست وزیری پاکستان، هیئت سعودی شامل حدود ۱۱۰۰ مقام و تاجر است.

ولیعهد سعودی اولین میهمان دولتی است که در ساختمان دولتی مختص نخست وزیر اقامت می‌کند و مقامات امنیتی سعودی، ناظران امنیتی و کارمندان خرد امنیتی خود را برای اتخاذ تدابیر لازم احضار کرده‌اند.

قرار است در جریان سفر محمد بن سلمان نیروهای ارتش پاکستان در مراکز حساس مستقر شوند و نیز قرار است عمران خان نخست وزیر پاکستان از او در فرودگاه استقبال کند.

همچنین در برنامه این سفر است تا ضیافتی برای ولیعهد سعودی در منزل نخست وزیر پاکستان ترتیب داده شود، در حالی که ضیافتی دولتی نیز در کاخ ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود. یک ناوگان از ۳۰۰ خودروی لندکروز نیز برای استفاده هیئت سعودی در جریان اقامت در پاکستان در نظر گرفته شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بن سلمان ولیعهد عربستان سفر به پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 6096805 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران