Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در جمع خبرنگاران با اش اره به اهمیت موضوع آب بیان کرد: یکی از پراهمیت ترین مسایل کشور، مساله آب است که سلامت محیط زیست به میزان آب بستگی دارد.

وی با اشاره به بازدیدهای امروز گفت:امروز مدول دوم تصفیه خانه شهرک کاسپین با ظرفیت ۱۲۰۰ متر مکعب افتتاح شد که صرف فضای سبز می شود و اکثر شهرکهای قزوین، کار زیست محیطی را انجام می دهند و وضعیت زیست محیطی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رییس جمهور با اشاره به احداث فاز یک و دو سافاری پارک قزوین اظهار کرد:یکی از بزرگترین سافاری پارکهای خاورمیانه است که تا سه سال اینده بعنوان یکی از پارکهای بزرگ کشور است که به بهره برداری کامل می رسد و امیدواریم یکی از بهترین پارکهای حیات وحش کشور شود.

 کلانتری در خصوص کاهش ریزگردها عنوان کرد:با بارندگی های موجود ریزگرد با منشا داخلی نداریم و کشورهای سوریه و عراق نیز با توجه به بارندگی موجود 

در طول بهار و تابستان، کمتر میشود. امسال به دستور مقام معظم رهبری از صندوق برای استان خوزستان و در سال اینده استان سیستان که در حالت حادتری قرار دارد، برداشت و ذخیره میشود.

وی با اشاره به کاهش میزان آب دریاچه هامون گفت:در سال گذشته این میزان کمتر از چهارمیلیون متر مکعب در دریاچه هامون بوده و مردم از نظر آب مصرفی در مضیقه هستند بنابراین با درخواست از مقام رهبری بخش عمده ای از مشکلات این استان رفع میشود. 

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد:نیروگاه شهید رجایی بیش از ۹۵ درصد از گاز استفاده میکند و اگر از سوخت مازوت برای این نیروگاه استفاده شود شهرهای اطراف از جمله تهران و کرج بشدت الوده می شود. وطبق قول وزیر نیرو، سوخت گاز به این نیروگاه افزایش می یابد و امسال روزهای پاک تهران ۳۲ روز بیشتر بوده و تعطیلی نداشتیم.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال