Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@09:00:14 GMT

وضعیت برق در سال 98 نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۱۷۰

پول‌نیوز - رئیس شرکت توزیع برق غرب مازندران: گفت:میزان مصرف برق در تابستان امسال، شرایط برق را برای سال ۹۸ نگران کننده کرده است.
فرح زاد صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران با تاکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی برق اظهار داشت: میزان مصرف برق در تابستان امسال، شرایط برق را برای سال ۹۸ نگران کننده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۱۷ میلیون نفر جمعیت شناور در غرب مازندران داریم که از نظر تعداد ۸۳ درصد مشترکان خانگی، ۵۰ درصد برق تولیدی را مصرف می کنند.
مدیر عامل توزیع برق غرب مازندران گفت:عملکرد ما در غرب مازندران ۱۹۰ درصد بیش از سهمیه ۴۲ مگاواتی بود که برای ما در نظر گرفتند.
وی با اعلام اینکه امسال نصب پست برق ۳۵ میلیارد تومان تاکنون هزینه داشت ،افزود: ۴۷۷ نقاط وابسته به دوایر دولتی داریم تقاضا داریم به میزان مصرف نظارت کنند.
فرح زاد با اینکه فشار ما نمی تواند بر مردم و صنایع باشد در حالی که در ادارات در مصرف برق و انرژی، صرفه جویی نکنند.
وی با اشاره به اینکه یکهزار و 159 مسجد و حسینیه از برق رایگان استفاده می کنند تاکید کرد: این مهم نیازمند اصلاح الگوی مصرف است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برق ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اقتصاددان پاسخ داد: عاقبت نرخ تورم در 1403 و اتفاق نگران کننده برای طبقه متوسط جامعه

احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در گفتگو با خبرآنلاین در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

tags # تورم سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • یک اقتصاددان پاسخ داد: عاقبت نرخ تورم در 1403 و اتفاق نگران کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • دو روی سکه هوش مصنوعی در گزارش سال ۲۰۲۴ دانشگاه استنفورد
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است