Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید حمدی نژاد کایپتان تیم فوتیال استقلال خوزستان درباره شکست ۲ بر صفر استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: بازیکن پرسپولیس به بازیکن ما اعتراض می کند و داور هیچ عکس العملی نشان نمی دهد. نوش دارو پس از مرگ سهراب به چه دردی می خورد؟ داور بی دلیل استقلال خوزستان را 10 نفره کرد چراکه در صحنه اخطار اول مصطفی کیانی بازیکن پرسپولیس هم باید کارت زرد می گرفت تا این قدر تشنج ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیادی فر در برخی صحنه های 50-50 به سود پرسپولیس سوت زد اما در کل باید بازیکنانمان را به دلیل بازی خوبی که در ورزشگاه آزادی انجام دادند تحسین کنم.

او ادامه داد: بسیاری از بازیکنان استقلال خوزستان برای اولین بار در این ورزشگاه بازی می کردند و حتی با وجود 10 نفره بودن موقعیت های خوبی نسبت به پرسپولیس داشتیم. به هر حال بازیکنان ما جوان هستند و شاید تا حدی جو زده شده بودند. جایگاه استقلال به هیچ وجه قعرنشینی نیست و بچه های ما در بازی های قبلی هم نشان دادند تا چه اندازه روی بازی و ایجاد موقعیت گل مسلط هستند.

کاپیتان استقلال خوزستان افزود: به امید خدا بتوانیم در بازی های بعدی با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم چراکه حیف است استقلال خوزستان سقوط کند. بازیکنان ما در بازی ها و تمرینات تلاش مضاعفی می کنند و همین بازی هم نشان دهنده این بود که جایگاه ما انتهای جدول نیست. امیدوارم در ادامه فصل بچه هایمان بازی های خوبی انجام بدهند و دست پر از زمین خارج شوند.

حمدی نژاد درباره تاثیر فشارهای باشگاه پرسپولیس به داوری پیش از برگزاری بازی روی تصمیم های موعود بنیادی فر گفت: نمی توانم درباره این موضوع دقیق صحبت کنم چراکه تیم ما همینجوری در تمام زمینه ها مظلوم است و اگر قرار باشد داور هم سوت های اشتباه و تاثیرگزار به ضرر ما بزند وضعیت بدتر می شود. البته در کل فکر می کنم بنیادی فر اشتباهات تاثیرگزار انجام نداد و قضاوت خوبی داشت.

بیشتر بخوانید

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

خوردبین: بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود/ پرسپولیس بهترین تیم برای برانکو است

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره بازی مقابل پرسپولیس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر