Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:26:50 GMT

دومین پیروزی ایران مقابل تیم ملی بسکتبال اردن

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۲۷۲

دومین پیروزی ایران مقابل تیم ملی بسکتبال اردن

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین‌ بازی دوستانه‌اش مقابل اردن نیز به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، در راستای آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین، از ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه) ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ دومین بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل اردن به میزبانی تالار بسکتبال آزادی پیگیری شد که این دیدار با حساب ۹۹-۵۴ به سود ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دیدار دوستانه تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اردن در چهار کوارتر ۱۰ دقیقه‌ای پیگیری شد که نتیجه کوارتر اول ۲۵-۲۰ به سود ایران، کوارتر دوم ۲۴-۱۲ به سود ایران، کوارتر سوم ۲۷-۱۰ و کوارتر چهارم نیز ۲۳-۱۲ به سود ایران به پایان رسید.

طبق توافق فدراسیون‌های بسکتبال دو کشور ایران و اردن قرار بود دو بازی دوستانه بین تیم‌های ملی این دو‌ کشور برگزار شود که نتایج این دو بازی به قرار زیر است:
بازی اول) ایران ۱۱۷ - ۹۶ اردن
بازی دوم) ایران ۹۹ - ۵۴ اردن

شاگردان مهران شاهین‌طبع در پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین، باید دوم و پنجم اسفند ماه میزبان تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا باشند. تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی در یکی از این دو بازی، می‌تواند به عنوان تیم دوم از گروه F به جام‌جهانی بسکتبال صعود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال اردن تيم ملي بسكتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است