Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، از اروپایی‌ها خواست تا از توافق هسته‌ای با ایران خارج شوند.

 پنس در نشست «امنیت و آینده صلح خاورمیانه» در ورشو لهستان، ایجاد سازوکار مالی اروپا مشهور به «اینس‌تکس» از سوی سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و بریتانیا را تصمیمی نادرست دانست و گفت: «متاسفانه بعضی از متحدان اصلی اروپایی ما [برای فشار به ایران]همکاری [کافی]نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با ایجاد یک مکانزینم [مالی]سعی کردند تحریم‌های ما را بشکنند. گامی اشتباه که ایران را تقویت، اروپا را تضعیف و فاصله بین اروپا و آمریکا را از آنچه هست بیشتر میکند.»

معاون دونالد ترامپ تأکید کرد که «وقت آن شده که شرکای اروپایی ما از توافق هسته‌ای با ایران کنار بکشند و همراه با ما فشار‌های لازم اقتصادی و دیپلماتیک را وارد آورند.»

مایک پنس در ادامه گفت:تحریم‌های آمریکا علیه ایران «همچنان سخت‌تر خواهند شد» مگر آن‌که ایران «رفتار خطرناک و بی‌ثبات‌کننده خود را تغییر دهد.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ توافق هسته ای مایک پنس خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دانشگاه کاشان دراطلاعیه اعلام کرد دانشجویان اخراج شده و تعلیق شده آمریکایی و اروپایی در پردیس بین الملل دانشگاه کاشان پذیر می‌شوند.


رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای ادامه تحصیل این دسته از دانشجویان در پردیس بین الملل دانشگاه کاشان گفت: همچنین این استادان می‌توانند به عنوان اعضای هیات علمی وابسته با دانشگاه کاشان همکاری کنند.


دکتر عباس کتابی افزود: در پی موج بیداری و آزادیخواهی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم اسرائیل، تعدادی از این دانشجویان تعلیق و اخراج شدند. برخی از اساتید این دانشگاه‌ها نیز به دلیل حمایت از دانشجویان اخراج شدند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بین المللی در پردیس بین الملل دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند،گفت: تعدادی از اساتید دانشگاه‌های خارجی نیز به عنوان اعضای هیات علمی وابسته با دانشگاه کاشان همکاری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است