Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:55:28 GMT

باد و برف مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۴۷۸

باد و برف مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل را فرا می‌گیرد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف از فردا جمعه مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل را فرا می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند از فردا سامانه جدیدی وارد منطقه شده و تا اوایل هفته آینده موجب ناپایداری در سطح استان اردبیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آسمان استان اردبیل از روز جمعه بتدریج ابری همراه با وزش باد و شروع بارش ازحوالی ظهر جمعه درمناطقی از استان و گسترش آن از عصر به کلیه مناطق استان خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از آغاز بارش برف از جمعه شب در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: اوج بارش جمعه شب تا قبل ازظهر روز شنبه و کاهش دمای هوا از عصر جمعه و تداوم هوای سرد تا روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه خواهد بود.

وی افزود: حجم بارش قابل انتظار در شمال استان ۳ تا ۸ میلیمتر باران و در مناطق مرکزی و جنوبی استان ۲ تا ۸ سانتیمتر برف و در مناطق کوهستانی استان ۱۰ تا ۳۰ سانتیمتر برف می‌باشد.

مدیر کل هواشناسی استان گفت: به سبب کاهش دید بر اثر کولاک و مه در مناطق کوهستانی سبلان (آلوارس، موئیل و گردنه صائین)، کوه‌های باغرو (گردنه بودالالو، گردنه اسالم و آغ داغ خورش رستم) و با شدت متوسط در صلوات داغی (گردنه لنگان)، خروسلو داغی (قره آغاج)، اختلال در تردد وسائل نقلیه در ایام مذکور دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی