Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین گفت: قدرت پرستی، ثروت نامشروع پرستی و نفوذ بیگانه (بیگانه پرستی) ۳ ضلع گرفتار کننده کشور هستند و انقلاب اسلامی نیاز به یکسری تحولات در دهه پنجم دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ علیرضا زاکانی  مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین در مجمع بسیج ظهر امروز در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد،اظهار داشت: به تعبیر رهبری انقلاب اسلامی ۵مرحله داشته که  مرحله اول و دوم محقق شده انقلاب اسلامی شکل گرفت اما دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در مسیر تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال ۵۷  با استبداد زدایی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و هفت آرمان آزادی، استقلال ،عدالت، پیشرفت معنوی، پیشرفت مادی، ظلم ستزی و مظلوم نوازی  سر لوحه و اسنبداد پرونده اش بسته شد.

این مقام مسئول در خصوص عرصه های ۵گانه  ای که حق با باطل روبرو است افزود:اسلام ناب محمدی با لیبرال سرمایه داری، انقلاب اسلامی با نظام سلطه، ایران با آمریکا، پیشرفتهای اسلامی ایرانی با توسعه غربی و جهانی شدن با جهانی سازی روبرو هستند.

زاکانی افزود: کلید حل مشکلات ۶جزء دارد، هرکجا به اسلام و فرمایشات رهبری عمل کنیم و طالب بزرگی ایران و خدمت به مردم، استفاده از علم و دانش و عقلانیت و در نهایت گام برداشتن با اخلاص، موفقیت به همراه داشتیم.

وی با اشاره به مشکلات کشور  تاکید کرد: قدرت پرستی، ثروت نامشروع پرستی و نفوذ بیگانه سه ضلع گرفتار کننده کشور هستند و انقلاب اسلامی نیاز به یکسری تحولات در دهه پنجم دارد.

زاکانی در خصوص حق مردم برگرفته از مکتب امام ،افزود: مردم  هشت حق واضح رشد، تعالی، رفاه ، آرامش ،امنیت ،دانستن و اختیار را دارند و عدم استقلال اقتصادی به دلیل این است که اقتصاد ما مردمی نیست.
مکتب امام یکسری دشمنان،مخالفان، رقبا و پیروانی دارد. حداقل پنج اختلاف بین رقبا و پیروان مکتب امام وجود دارد، پیروان امام سنت های الهی ، حاکمیت دین ، رهبری و ولایت فقیه را پذیرفته و مردم سالاری دینی را باور دارند و به مقدمه ساز بودن انقلاب برای ظهور باورمند هستند.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین با اشاره به مزیت های انحصاری و مزیت های ویژه و نسبی ایران و انقلاب افزود;  مسول کشور با تکیه بر مزیت های انحصاری و برنامه ریزی برای مزیت های ویژه از مزیت های نسبی بهره مند شود؛دشمن قصد دارد نیازهای ملموس کمرنگ و نیازهای کاذب را تعالی دهد هر چه بین خدمات ملموس و نیازهای کاذب فاصله ایجاد شود موجب نارضایتی مردم و دشمن به دنبال ناکارامد جلوه دادن نظام است

وی بیان کرد: چهار مشکل اساسی کشور در سطح بنیادی، حاکمیت تفکرات ناکارامد غرب و خواب آلودگی و جو زدگی انقلابیون که محصول آن عدم معرفت و بصیرت منجر به ذنیا زدگی عمومی و قدرت پرستی خواص میشود

این مقام مسئول در خصوص احتمال فتنه آینده متذکر شد: فتنه آینده چهار پایه تحریم ها، مفسدین اقتصادی، دعوت به نافرمانی های مدنی و آشوب است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انقلابی باید وضع موجود را بفهمند شبهات را از ذهن مردم بزدایند، فهم سناریوی دشمن و گفتگو با مردم توانمندیها و راه حل ها را به مردم بیان کنند و برای جلوگیری از فتنه در آینده مردم باید در صحنه باشند.

زاکانی در پایان خاطر نشان کرد:باید همه هم داستان شویم و در درگیری‌های جناحی و سیاسی وارد نشویم وحدت خود  را حفظ  و محل امید و تکیه گاه مردم قرار  گیریم در جهاد خدمتگزاری به مردم پرچم تکافل اجتماعی را در دست گیریم انقلاب اسلامی در آستانه جهشی نو قرار گرفته است‌.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد