Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین منتظری طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در جاده خاش – زاهدان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست با همکاری نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی با عوامل این حادثه برخورد کند.

متن پیام دادستان کل کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ

حادثه شهادت تعدادی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظان و نگهبانان امنیت و مرز‌های کشور بودند، در پی یک حرکت جنایتکارانه تروریستی به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام جنایتکارانه پس از راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم و همزمان با نشست سردمداران کفر و نفاق و مزدوران آنان در ورشو، نشاندهنده بغض و کینه و دشمنی استکبار از حضور حماسی مردم می‌باشد و از یک سو موجب تاثر و تاسف و از سوی دیگر وجود چنین جوانان از خود گذشته و جان بر کفی در مقابل توطئه‌های دشمن، موجب مباهات است.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب فرماندهی کل قوا، خانواده‌های شهدای عزیز و مرد غیور سیستان و بلوچستان و همه همسنگران آنان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان مجدانه می‌خواهم که با همکاری نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی موضوع را پیگیری و برابر با مقررات با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این حادثه تروریستی برخورد و اقتدار نظام را در مواجهه این حوادث به دشمن نشان دهند.

محمد جعفر منتظری

دادستان کل کشور

انتهای پیام/

20 / 20 حادثه تروریستی حادثه تروریستی زاهدان حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دستور دادستان کل کشور به دادستان سیستان و بلوچستان پیام دادستان کل کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حادثه تروریستی حادثه تروریستی زاهدان حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دستور دادستان کل کشور به دادستان سیستان و بلوچستان پیام دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان