Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@04:28:33 GMT

خون شهادت در رگ های شرق اصفهان در جریان است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۲۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام علی(ع)، سرهنگ حسن عجمی در حاشیه همایش حماسه سازان شرق اصفهان که امروز در بیت الحسین شهر هرند برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هزار شهید این منطقه اظهار کرد: هر شهید برگ زرینی بر خطه ولایت مدار شرق اصفهان افزود و حضور خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، مصداق ولایتمداری، عزت و دشمن ستیزی مردان شریف این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: مردم غیور منطقه شرق شهرستان اصفهان با بصیرت و آگاهی و به واسطه سرشت ایثارگرانه خود، پای انقلاب اسلامی که امسال به چهل سالگی خود رسید، خواهند ماند و لحظه ای اجازه نخواهیم داد که دشمنان نگاه کج به سرزمینمان ایران داشته باشند.

وی مطرح کرد: این از افتخارات مردم شرق اصفهان است که با تقدیم بیش از ۱۰۰۰ شهید و بیش از ۶ هزار رزمنده ،جانباز و آزاده در زمره مناطقی قرار گیرد که باخون خود، پیمان حمایت از انقلاب و ارزش های نظام مقدس اسلامی ایران و تبعیت از اوامر ولی فقیه را بسته اند.

سرهنگ عجمی با اشاره به برگزاری اولین همایش حماسه سازان شرق اصفهان تاکید کرد: هدف اصلی این برنامه، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران