Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل استقلال خوزستان درباره اینکه اشتباهات داوری و برگزاری بازی ها به صورت سه روز یک بار به ضرر پرسپولیس تمام شده است، گفت: هیچ بنی بشری نمی تواند پرسپولیس را زمین بزند چه برسد به 2 اشتباه داوری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط بازی چنین اتفاق هایی می افتد و می دانستیم امروز(پنج شنبه) بازی سختی داریم. در رختکن فیلم بازی را دیدیم و مشخص شد داور پنالتی 100 درصد روی علیپور را نگرفته است. خطای روی شجاع هم مشخص بود و اگر آن توپ گل می شد به قول عادل فردوسی پور داور از سوی هواداران تحت فشار قرار می گرفت.

می ترسیدیم در نیمه دوم نتوانیم به استقلال خوزستان گل بزنیم

او ادامه داد: این مسائل کوچک بازیکنان ما را تحت فشار قرارداده و سبب می شود آنها برای بازی های بعدی روحیه شان را از دست بدهند. در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم و می ترسیدیم در نیمه دوم نتوانیم به استقلال خوزستان گل بزنیم. اگر این اتفاق رخ می داد شرایطمان سخت می شد.

تمرکزمان را از دست می دادیم تا صبح هم نمی توانستیم گل بزنیم

بیرانوند درباره اینکه در چند صحنه مانع درگیری هم تیمی هایش با بازیکنان حریف شد، توضیح داد: بازیکنان حریف دنبال به هم زدن تمرکز ما بودند تا از این طریق به نتیجه برسند. به بچه ها هم گفتم اگر تمرکزمان را از دست بدهیم تا صبح هم نمی توانیم به استقلاال خوزستان گل بزنیم. تنها راهی که می توانست به ما کمک کند آرامش بود و به بازیکنان گفتم اگر خطایی می شود وارد دعوا با حریف نشویم چراکه همین امر چهار تا پنج دقیقه وقت بازی را از بین می برد. به همین دلیل دوست داشتم هم تیمی هایم به ویژه شجاع خلیل زاده را از حریف جدا کنم چراکه او عصبی بود. شرایط بازی هم همین است و بازی از دست داور در رفته بود.

بازی از دست داور در رفت

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: در بازی قبلی ما با فولاد اتفاق هایی رخ داده بود که داور بازی مان با استقلال خوزستان آن اتفاق ها را دیده و می خواست به شکلی سوت بزند که چنین مسائلی تکرار نشود. با این وجود بازی از دست بنیادی فر هم دررفت. متاسفانه در 2 صحنه مهم به ویژه در صحنه خطا روی شجاع خلیل زاده به ضرر ما اشتباه کرد. اگر در آن صحنه توپ گل می شد بازگشت به بازی برای ما سخت می شد.

پرسپولیس موقعیت آنچنانی نداشت

بیرانوند درباره اظهارات کریم بوستانی مبنی بر اینکه عدالت در این بازی رعایت نشده و کمترین حق تیمش کسب یک امتیاز بوده است، گفت: پرسپولیس در این بازی موقعیت آنچنانی نداشت و فرزین گروسیان یک عکس العمل درست و حسابی هم نداشت که بگوییم تیم ما موقعیت داشته است. به هر حال از 2 فرصتمان به خوبی استفاده کردیم. برای این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و به همین دلیل بازی ای که برانکو از ما می خواست انجام ندادیم. او می گفت با صبر و حوصله بازی کنید اما نمی توانستیم مقابل این هواداران صبر کرده و دوست داشتیم زودتر آنها را خوشحال کنیم. به همین دلیل بازی تا حدی از دستمان در رفت.

تمام تیم ها قبل از شروع بازی ها یک بیانیه ریز می دهند

اودرباره تاثیر بیانیه هایی که شب قبل از بازی با استقلال خوزستان از سوی حریفان پرسپولیس صادر شد روی عملکرد بازیکنان این تیم گفت: این  اتفاق افتاده و تیم ها برای نتیجه گیری کارهایی را شروع می کنند. قبل از شروع بازی بیانیه می دهند. اگر شکست بخورند بگویند این اتفاق افتاد و اگر ببرند هم این بیانیه ها به آنها کمک کرده است. تمام تیم ها یاد گرفته اند قبل از هر بازی یک بیانیه ریز می دهند و فدراسیون باید به این موضوع ورود کند تا علت بیانیه صادرکردن مشخص شود. با این اقدام تیم های مدعی چه پرسپولیس چه سایر تیم ها مخالف هستم.

بیشتر بخوانید

عالیشاه: نتیجه بازی با استقلال خوزستان راضی کننده بود، اما شرایط نه/ پرسپولیس با یک شکست متزلزل نمی‌شود

کلانتری: داور تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس سوت زد

عرب: وضعیت مالی باشگاه بسیار خوب است/ مشکلی بابت تمدید قرارداد بشار رسن نداریم

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

انتهای پیام/

اظهارات علیرضا بیرانوند پس از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد