Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:34:47 GMT

اصفهان| ۲۸ بهمن وداع با شهدای مدافع وطن شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۳۳۳

اصفهان| ۲۸ بهمن وداع با شهدای مدافع وطن شهرضا

فرمانده سپاه شهرضا گفت: شهیدان «علی‌اکبر قبادنیا» و «علیرضا پناهپوری» از افراد لشکر ۱۴ امام حسین(ع) شهرضا بودند که در این حادثه به فیض رفیع شهادت نائل آمدند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، جواد داستانی عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان شهرضا با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: دشمنانی که از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناراحت بودند با انجام این اقدامات تروریستی، کینه خود را نشان دادند، اما این اقدامات کوچکترین خللی در اراده ملت بزرگ ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست نمی‌کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهند، افزود: گروهی از دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، پس از ناکامی در توطئه‌های اخیر، به اقدامات تروریستی رو آوردند، اما این اقدامات هیچ اثری در امنیت کشور و اراده انقلابی مردم ندارد.

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به شهادت دو نفر از پرسنل سپاه پاسداران شهرضا در حمالات تروریستی اخیر گفت: شهیدان «علی‌اکبر قبادنیا» و «علیرضا پناهپوری» از افراد لشکر 14 امام حسین(ع) شهرضا بودند که در این حادثه به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه این دو شهید این حادثه تروریستی بیش از 20 سال سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش در راستای تأمین امنیت مردم داشتند، خاطرنشان کرد: خون شهدا در 40 سال گذشته سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی شده است.

داستانی با بیان اینکه این اقدام کور هیچ اثری در امنیت کشور و اراده انقلابی مردم ندارد، افزود: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت انقلابی ایران افزود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اخبار درعملیات تروریستی اخیر 27 نفر از نیروهای سپاه پاسداران شهید و 13 نفر مجروح شدند، تصریح کرد: تعدادی از این شهدا از شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، درچه و سمیرم بودند.

فرمانده سپاه شهرضا تصریح کرد: در روز جمعه مراسم دیدار خانواده شهدا با پیکر شهدا در لشکر 14 امام حسین(ع) برگزار و مراسم تشییع آنان در اصفهان در ساعت 14 روز شنبه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با ورود شهدا به شهرضا، مراسم شبی با شهدا در شامگاه روز شنبه در بیت‌الاصغر شهرضا برگزار می‌شود، پیکر این شهدا در ساعت 9 صبح روز یکشنبه از میدان تاسوعا به سمت گلزار شهدای شهرستان تشییع و در همان محل به خاک سپرده می‌شود.

داستانی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت این شهیدان از ساعت 8:30 تا 11 صبح روز دوشنبه در بیت‌الاصغر شهرضا برگزار می‌شود.

حادثه تروریستی اخیر با هدایت مدعیان دروغین حقوق بشر انجام شد

فرماندار شهرضا در ادامه جلسه با بیان اینکه ملت ایران در طول هزار و 400 سال قبل و به ویژه در چهار دهه گذشته شاهد به شهادت رسیدن بهترین فرزندان خود در راه ایمان و عقیده بوده‌اند، گفت: دشمنانی که در همه عرصه‌ها از مردم ایران شکست خوردند و نتوانستند شاهد آغاز پنجمین دهه از حیات سیاسی انقلاب باشند، با انجام اقدامات تروریستی، کینه و دشمنی خود را ثابت کردند.

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد با بیان اینکه حادثه تروریستی اخیر، سند دیگری از مظلومیت ملت ایران و انقلاب اسلامی است که با هدایت و حمایت مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر انجام شد، افزود: شهادت‌طلبی بخشی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و آرزوی همه فرزندان ایران‌زمین است.

وی با تأکید بر اینکه به طور قطع در این حادثه تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی دست داشته‌اند، تصریح کرد: اینگونه حوادث هرچند تلخ وناگوار است، اما رمز دوام انقلاب ما در چهار دهه گذشته نیز در استمرار فرهنگ شهادت‌طلبی بوده است.

"ماجرای امروز" ادای احترام گرافیست‌های اصفهانی به شهدای حادثه ترویستی زاهدان2 روز عزای عمومی در استان اصفهان اعلام شد

فرماندار شهرضا  با بیان اینکه این حادثه سند دیگری از مظلومیت ملت ایران و انقلاب اسلامی است که با هدایت و حمایت مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر انجام شد، خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی جیش‌العدل به زودی پاسخ کوبنده ملت ایران را مشاهده می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ما از هر طبقه و گروهی، به حقانیت انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ایمان و اعتقاد راسخ دارند، افزود: این حوادث دنباله شکست دشمنان انقلاب در تلاش‌های یکسال گذشته برای ناامید کردن ملت ایران بوده است.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان