Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ضمن تاکید بر آماده باش تمامی دستگاه های زیر مجموعه ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداریها، به افراد ساکن در مناطق با احتمال وقوع سیلاب و صاعقه و تندباد و ریزش برف جهت رعایت نکات ایمنی مانند عدم تردد غیرضروری در مواقع شرایط نامساعد جوی و عدم اسکان، تردد، توقف، برپایی کمپ، چادر و چرا و تعلیف احشام در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، سواحل دریا، بندهای خاکی، کانالها،دره ها و مناطق مرتفع و پرخطر هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده در خصوص ورود سامانه بارشی از پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ روز جاری تا اواخر شنبه هفته آینده، اظهار داشت: طی این مدت افزایش ابر، رگبارباران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه به همراه تندباد لحظه ای در استان مورد انتظار است که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به پیش بینی بارش در ارتفاعات به صورت برف و مواج شدن شمال خلیج فارس طی این ایام، ادامه داد: در روز جمعه احتمال تاثیر گرد و غبار رقیق عراقی بر مناطقی از غرب و جنوب غرب استان وجود خواهد داشت و بیشترین حجم بارشها را روز شنبه در مناطق شمال، شمال شرقی و شرق استان در حوزه های آبریز کرخه، دز، کارون و مارون شاهد هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: با توجه به حجم بارشها به ویژه در حوزه های آبریز سدهای استان خوزستان، توصیه می شود نسبت به مدیریت خروجی سدهای استان در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی با توصیه به شهروندان در حاشیه رودخانه ها و در مناطق در معرض خطر از آنها خواست از تردد غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و با توجه به اخطاریه های مکررو با توجه به فزایش آورد بالادست رودخانه های استان، افزایش حجم اکثر سدها در روزهای اخیر و در نتیجه افزایش دبی خروجی از سدهای خوددادری کنند.

حاجی زاده با اعلام آماده باش به تمامی فرمانداری ها، اعضای شورای مدیریت بحران استان و ابلاغ اطاریه به دستگاه های زیرمجموعه ستاد بحران، اعلام کرد: برقراری کشیک شبانه روزی و آماده‌باش نمودن کلیه دستگاه های مرتبط با مراکز درمانی، خدماتی، عملیاتی، اورژانس ۱۱۵، و بیمارستان‌های شهرستانها در این مدت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بر مسدودنمودن جاده های حادثه خیز استان در صورت نیاز با هماهنگی نیروهای نظامی،انتظامی ودستگاه های مرتبط شهرستان طبق ضوابط تاکید کرد و گفت: در طول این مدت به تمامی تاسیسات وتجهیزات دفع آبهای سطحی وفاضلاب اعلام آمادباش شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان بیمارستان خلیج فارس دستگاه های اجرایی گرد و غبار جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان