Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بدمینتون شاهرود شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این شهرستان میزبانی گروه الف این رقابت ها را بر عهده دارد، افزود: در نخستین بازی صبح امروز بازی میان آکادمی بدمینتون شاهرود و مجموعه فروشگاه های طلایی نیشابور پنج بر صفر به سود تیم نیشابور پایان یافت.
محمد حسین رضوانی ادامه داد: شهید بلباسی قائمشهر نیز با نتیجه چهار بر یک پاک چوب سیستان و بلوچستان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برگزاری 2 بازی دیگر در نوبت عصر اشاره کرد و گفت: پاک چوب سیستان و بلوچستان بازی با آکادمی بدمینتون شاهرود را سه بر 2 به سود خود به پایان رساند و در دیگر بازی شهید بلباسی قائمشهر سه بر 2 مغلوب مجموعه فروشگاه های طلایی نیشابور شد.
رئیس هیات بدمینتون شهرستان شاهرود یادآور شد: این رقابت ها روز جمعه با 2 بازی دیگر پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه های کشور، جام خلیج فارس، 25 و 26 بهمن به میزبانی شاهرود در حال برگزاری است.
7359/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی باشگاه های کشور جام خلیج فارس سیستان و بلوچستان بدمینتون جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم دسته روی با همت تشکل‌های دینی و حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار گلستان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در گرگان با حضور اقشار مختلف مردم، علما و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، افزود: آغاز این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه از مسجد جامع گلشن آغاز و سپس به سمت چهار راه میدان و سپس میدان وحدت و در ادامه به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین این مراسم در بیش از ۱۴ نقطه استان به صورت متمرکز از جمله در گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کلاله، گالیکش، و خان ببین ساعت ۱۰ صبح و در شهرهایی چون کردکوی، آزادشهر، رامیان و دلند ساعت ۱۰:۳۰، در بندرگز ساعت ۱۱ صبح، انبارالوم ساعت ۱۷ و در بندر ترکمن ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام صادق علیه السلام، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود لذا در سیر تمدنی، بازخوانی سیره آن حضرت و حضرات معصومین (ع) و ترویج فرهنگ شهادت و معارف دینی و معرفتی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این چنین برنامه‌ها است.

گفتنی است این مراسم با همکاری هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095853

دیگر خبرها

  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند