Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجنت سابق مهاجم آرژانتینی نراتزوری که از 13 سالگی ایکاردی را به اروپا آورده بود هم دل خوشی از او و وندا نارا ندارد.

طرفداری- مائورو ایکاردی روزهای خوبی را در اینتر سپری نمی کند؛ بازوبند کاپیتانی پس از حواشی اخیر مربوط به تمدید قراردادش از او گرفته شد و به نظر می رسد بیش از پیش به خروج از اینتر نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبان مورنو، ایجنت سابق او نظر خود را در مورد شرایط فعلی مائورو ایکاردی بیان کرده است.

مورینو تا سال 2014 ایجنت رسمی ایکاردی بود اما به یکباره این بازیکن آرژانتینی با برکناری او، وندا نارا را به عنوان مدیر برنامه هایش معرفی کرد. مورنو در مصاحبه ای با کالچو مرکاتو گفت:

مائورو به طور کلی عوض شده است. کاملا انتظار داشتم که چنین روزی هایی پیش بیاید؛ تازه قسمت بدتر ماجرا هنوز از راه نرسیده است. اینتر تصمیمی منطقی و قانونی را با توجه به رفتار ایکاردی گرفت. وقتی من ایجنت ایکاردی بودم، کارها به صورت حرفه ای و کاملا پنهانی انجام می شد. 

مائورو از بچگی روحیه پیروزی داشت. شکست یا شنیدن کلمه "نه" در افکار او جایی ندارد. قطعا برایش سخت است که با مسئله بازوبند کاپیتانی اینتر کنار بیاید و گرفتن بازوبند به او آسیب می زند. دوران فوتبال او اخیرا به شکل صحیحی مدیریت نشده است؛ البته خود مائورو همیشه در مورد فوتبال و مسائل مرتبط با آن صحبت می کند. 

اینتر با این کار، هوشمندانه عمل کرد؛ باشگاه از بازی های پنهانی و صدور بیانیه خسته شده بود. مائورو دیگر مسئول تعیین سرنوشت خود نیست؛ او باید بسیار مراقب باشد. اینتر با گرفتن بازوبند از او به همه باشگاه های بزرگ دنیا یک پیام مهم فرستاد؛ اینکه ایکاردی مشکلاتی دارد.

من دیگر دوست او نیستم؛ با انتخاب وندا نارا به عنوان مسئول برنامه هایش و کنار گذاشتن من، ثابت کرد که چه ارزشی برایش دارم. از 13 سالگی از کمک و مشاوره من استفاده کرد و آن تصمیم (کنار گذاشتن من) روی دوران حرفه ای تاثیر گذاشت. من کسی بود که امکان بر تن کردن پیراهن بارسلونا و اینتر را برایش مهیا کردم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی