Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حمله انتحاری در شب گذشته و در جاده خاش به زاهدان که توسط یک خودروی حامل مواد منفجره به اتوبوس حامل رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان، صورت گرفت موجب به شهادت رسیدن تعداد 27 تن و مجروح شدن جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شد.

در این حادثه تروریستی 27 نفر از رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و 12 نفر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر تمامی این شهیدان ظهر روز جاری توسط هواپیمای نیروی هوایی سپاه و با استقبال مردم شهید پرور اصفهان وارد فرودگاه بدر اصفهان شد و این در حالی است که 7 نفر از این مجروحان همزمان با پیکر مطهر شهدا به اصفهان منتقل شدند و سایر مجروحان پس از گذراندن روند درمان خود به اصفهان منتقل خواهند شد.

طبق آخرین وضعیت آماری، شهر اصفهان 5 شهید، خمینی‌شهر و درچه 5 شهید، نجف‌آباد 2 شهید، شهرضا 2 شهید، سمیرم 2 شهید، کاشان 3 شهید و فولادشهر، شاهین‌شهر، فلاورجان، خور و بیابانک، چادگان، تیران و آران و بیدگل نیز هرکدام یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند که پیکر این شهیدان پس از ورود به اصفهان، به لشکر 14 امام حسین (ع) منتقل شدند.

بر این اساس و در جهت استقبال از شهدای مدافع امنیت انقلاب اسلامی، مراسمی تحت عنوان شب وداع در روز جمعه 26 بهمن‌ماه سال جاری، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مداحی میثم مطیعی و رضا نریمانی در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان پاسداران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مراسم تشییع شهدای گرانقدر حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نیز روز شنبه با سخنرانی سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از ساعت 14:30 و از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود و مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام نیز صبح یکشنبه در گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم و مسوولان برگزار خواهد شد.

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تروریستی زاهدان حمله شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود