Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@06:49:50 GMT

قسمتی از محور برف گیر چرام - طسوج بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۹۲۷۰

قسمتی از محور برف گیر چرام - طسوج بازگشایی شد

شمس الله دردانه پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین در هفته جاری محور اصلی باغچه سادات - سرفاریاب به دلیل ترافیک سنگین مسدود شده بود.
وی بیان کرد: با همکاری نیروهای راهداری شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه محور باغچه سادات - سرفاریاب از هر دو طرف برای تردد بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دردانه با اشاره به بارش بیش از 50 سانتی متر برف در محور طسوج - چرام گفت: نیروهای راهداری بعد از 2 روز تلاش شبانه روزی هشت کیلومتر از این مسیر را بازگشایی کردند.
وی طول این مسیر را 22 کیلومتر دانست و گفت: تردد زیادی در مسیر باقی مانده انجام نمی شود ولی نیروهای راهداری در حال بازگشایی این محور هستند.
دردانه طول محورهای برفگیر چرام را 120 کیلومتر دانست و بیان کرد: همه محورهای مواصلاتی و برفگیر این شهرستان بازگشایی شده و تردد در انها انجام می شود.
رئیس اداره راهداری چرام تصریح کرد: جاده های عشایری شهرستان که هیچ گونه ترددی در آنها انجام نمی شود به دلیل بارش برف سنگین مسدود هستند.
محور برف گیر و کوهستانی یاسوج ،باغچه سادات - سرفاریاب به طول حدود 170 کیلومتر یک جاده مهم میانبر است که هر ساله در فصل زمستان و در زمان بارش برف مسدود می شود.
طول راه های شهرستان چرام 600 کیلومتر است.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف ترافیک زمستان شبانه روزی محورهای مواصلاتی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول