Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش توریسم آنلاین، در روستای کوچک «کاپتاکان» در غرب استان جاوا –اندونزی- یک کشتارگاه وجود دارد که در آن انواع مارها پوست کنده می شوند تا به کارخانه های تولید کیف، کفش، کمربند و پوشاک فرستاده و گوشت آنها را برای درمان بیماری های پوستی و آسم استفاده می کنند.

در این کارخانه کارگران ماهی یک هزار و ۵۶۲ دلار درآمد دارند و کیف های درست شده از پوست مار بین ۱۵ تا ۳۱ دلار فروخته می شود و تا رسیدن به فروشگاه های غربی به بیش از ۴ هزار دلار می رسند! گرفتن مارها برای فروختن به کارخانه محل کسب درآمدی برای روستاییان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه واقع در اندونزی یکی از کارخانه های غیرقانونی در کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند تایلند، کامبوج، چین و ویتنام است. این صنعت غیرقانونی متشکل از ۱۷۵ هزار نفر در اندونزی است که از ۱۵۰ هزار مارگیر، مار خریداری می کنند.

اروپا بزرگترین وارد کننده پوست مار و ایتالیا بزرگترین مصرف کننده و به دنبال آن آلمان و فرانسه هستند. ۵۰ درصد چرم های استفاده شده در ایتالیا در آمریکا به فروش می رود و ۳۵ درصد در ژاپن و ۱۵ درصد باقی مانده در دیگربازارهای اروپایی فروش می روند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت کوین مشخص شد

بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

به گزارش ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد.

وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کرد که الگو‌های مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارز‌های دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد