Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، مسابقات کتبی چهارمین دوره رقابت‌های قرآنی وزارت ورزش و جوانان لرستان در مرحله استانی پنج‌شنبه، بیست و چهارم بهمن در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی خرم‌آباد با شرکت ۲۷ نفر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بوالحسنی، مجری این رقابت‌ها با اشاره به این‌که این مسابقات قرآنی در دو بخش کتبی و شفاهی برگزارشد، گفت: ۴۴۰ شرکت‌کننده در مرحله شهرستانی حضور داشتند که شهرستان بروجرد بیشترین شرکت‌کننده را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که بخش شفاهی این مسابقات دهه فجر در چهار رشته قرائت، تحقیق، حفظ یک جز ، ۱۰ جز و حفظ کل  در بین ورزشکاران، جوانان و پرسنل برگزار شد، یادآور شد: نفرات اول در هر دو بخش معرفی و به رقابت‌های کشوری در آذربایجان شرقی اعزام خواهند شد.

مجری برگزاری مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان لرستان با اشاره به این‌که در بخش شفاهی نیز نفرات برتر به‌زودی از سوی وزارت ورزش معرفی خواهند شد، گفت: نفرات برتر در تمامی رشته‌ها تجلیل خواهند شد.

لازم به ذکر است این رقابت‌ها به‌همت اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان تحت‌نظر وزارت ورزش و جوانان و با حضور علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عبدالله عزیزپور، معاون جوانان، مجید زهره‌ای، مسئول حراست، رضا داوری،  کارشناس جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و همکاری سازمان مردم نهاد آل‌یاسین  برگزار شد.

انتهای پیام

 

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی مسابقات قران ورزشکاران و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند

رقابت‌های بسکتبال بانوان لیگ جوانان کشور با برگزاری دیدار‌های فینال و رده‌بندی به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد.

تیم لاستیک بارز کردستان که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست تیم آکادمی تلاش زنجان توانست به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند در این مرحله با کسب یک برد و یک شکست مقابل تیم کنکو تهران و تنها با تفاضل گل کمتر در رده سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

براین اساس، تیم ذوب آهن اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم کنکو تهران در جایگاه دوم لیگ جوانان ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند