Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی ما و مجموعه کشور پاسخ دندان‌شکنی به این اقدامات تروریستی و گروهک‌هایی که در صدد نا امن کردن کشور هستند خواهند داد. به گزارش بلاغ، علی نجفی‌خوشرودی طی گفت‌و گویی با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تروریستی اخیر سیستان‌ و بلوچستان به هموطنان در سراسر جهان و محکوم کردن این حرکت ناجوانمردانه اظهار کرد: متاسفم به‌خاطر این‌که کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم ضمن حمایت از چنین گروهک‌هایی در تلاش هستند عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریزم به چالش بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


       
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریزم مسمم و همواره برای مبارزه با تروریزم در کنار ملت‌های منطقه بوده است، ضمن این‌که هم زمانی این حادثه تلخ  تروریستی با اجلاس ورشوی لهستان که برخی کشورهای مدعی آنجا جمع شدند بسیار قابل اهمیت و حائز توجه است.
     
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی‌و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهای حاضر در اجلاس فوق به این موضوع توجه کنند که ایران چه نقشی برای مقابله با تروریزم در سراسر منطقه ایفا می‌کند و نمی‌توانند با این‌گونه حرکات بر آن خللی وارد کنند.
    
این مسئول تصریح کرد: من امیدوار و مطمئن هستم نیروهای امنیتی ما و مجموعه کشور پاسخ دندان‌شکنی به این اقدامات تروریستی و گروهک‌هایی که در صدد نا امن کردن کشور هستند خواهند داد.
     
نجفی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال گفت: یکی از مهمترین ابعاد ارزیابی این اقدامات تروریستی در مقطع زمانی کنونی این است که دشمنان نظام اسلامی در تلاشند این عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به انحراف بکشانند و افکار عمومی دنیا را از حماسه حضور باشکوه مردم دور نمایند که با این اقدامات ایزایی راه به جایی نخواهد برد و قطعا باعث انسجام هرچه بیشتر مردم، دولت  و همه بخش‌های نظام خواهد شد.
    
وی تاکید کرد: این اقدامات تروریستی خللی در عزم جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف و دیپلماسی مقتدرانه خود در سطح بین‌المللی که مبتنی بر آرمان‌ها و اصول مندرج در اسناد فرادستی کشور از جمله قانون اساسی هست وارد نخواهد کرد.
   
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار مسیر دیپلماسی خود را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در سطح بین‌الملل دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق

سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است