Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس در هفته‌ای که گذشت اخبار مختلفی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجلس در هفته‌ای که گذشت اخبار مختلفی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.   انقلاب اسلامی ایران به کشور‌های منطقه جرئت و هویت داد/ قبل از انقلاب توانایی اکتشاف، تولید و توسعه نفت را نداشتیم اما الان حتی دستگاه حفاری تولید می‌کنیم/ نباید مشکلات یک دولت را به نظام ارتباط داد عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید قبل از انقلاب توانایی اکتشاف تولید و توسعه نفت را نداشتیم و همه آن‌ها به دست خارجی‌ها بود به طوری که ۴۶ شرکت خارجی در ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً تصوری وجود نداشت که ایرانی‌ها بتواند در بحث اکتشاف و حفاری نفت پیشرفت کنند اما الان حتی دستگاه حفاری تولید می‌کنیم.   عضو فراکسیون اهل سُنت مجلس: اهل سنت ایران فردا به صحنه خواهند آمد عضو هیئت رئیسه فراکسیون اهل سُنت مجلس شورای اسلامی گفت: باید به نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادای دین کنیم و انشاءالله اهل سنت ایران در همه نقاط کشور فردا به صحنه خواهند آمد تا ندای همدلی و اطاعت از رهبری را به گوش جهانیان برساند.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زیاده خواهی آمریکا مجلس شورای اسلامی اجلاس ورشو شرط اروپا حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان کانال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی