Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، خالد بن احمد آل خلیفه که کشورش همسویی و روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، مدعی شد: مقابله با تهدید ایران خطرناکتر و مهمتر از موضوع فلسطین در برهه کنونی است.

وی ادعا کرد: اختلافات فلسطینی ها و اسرائیلی ها مهمترین قضیه است و باید به هر شکلی حل شود اما در مراحل بعدی زیرا به نظر ما تهدید خطرناکتر تهدید ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اختلافی میان اسرائیل و همسایگانش وجود دارد که باید حل شود کما اینکه با مصر و اردن حل شده است(تاکید بر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) اما به نظر ما چالش دیگری از سال ۱۹۷۹ شروع شده است که از تهران ایجاد شده و این چالشی بدون حد و مرز است. موضوع به ملت ایران مربوط نیست بلکه به نظام آن است که همه روزه شاهد کشته و زخمی شدن شماری از فرزندان ملت هایمان هستیم.

وزیر خارجه بحرین مدعی شد: ایران سلاحی و مواد منفجره ای را قاچاق می کند که قادر به محو پایتخت بحرین از روی زمین است. باید از این چالش رها شد و با آن مقابله کرد تا بتوان فارغ از آن به دیگر چالشها پرداخت. تهران نمی گذارد که ما مشکل فلسطین را حل کنیم و این از طریق تهدید در سوریه، یمن، عراق و حتی در بحرین است.

این ادعاهای پوشالی وزیر خارجه آل خلیفه در نشست ویژه ای که با حضور خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین، عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات و عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در ورشو مطرح شده است.

کد خبر 4542544

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید