Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - معاون مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: سطح دانش و بینش اعضای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و کارکنان دهیاری ها به منظور ارایه خدمات بهتر و عملکرد دانش محور با برگزاری دوره آموزشی ارتقا می یابد.

به گزارش ایرنا میکاییل مقصد روز پنجشنبه در دوره آموزشی آشنایی با وظایف و اختیارات اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بوکان که در سالن فرهنگ سرای سیمرغ این شهرستان برگزار شد، افزود: این دوره ها سبب می شود تا شوراها و دهیاران بتوانند متناسب با شرح وظایف محوله و به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه دهند و بر کارایی خود بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون 144 ساعت دوره آموزشی برای شوراهای استان برگزار شده است اضافه کرد: برگزاری این دوره ها می تواند نقش موثری در مدیریت روستاها ایفا کند.
«مقصد» از دهیاران به عنوان بازوان توانای دولت در روستاها و هماهنگ کننده دستگاه های مرتبط یاد کرد و ادامه داد: آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها که به عنوان اصلی ترین ارکان مدیریت روستایی شناخته می شوند، می تواند در ارتقای سطح آگاهی آنان موثر باشد.
مقصد افزود: علاوه بر آموزش شوراهای اسلامی روستاها، 120 ساعت دوره آموزشی نیز برای دهیاران روستاهای استان برگزار شده است که این دوره ها همچنان ادامه پیدا می کند.
وی اظهار داشت: دهیاران به عنوان مدیران ارشد روستاها باید مستقل عمل کنند و دیگران نباید در کار آنان دخالت داشته باشند.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بوکان نیز با بیان نقش و اهمیت شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها گفت: بیمه های تامین اجتماعی روستایی یکی از ظرفیت های خوب دولت است که در روستاها نیز باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.
لقمان خسروپور افزود: شوراها و دهیاران باید مردم روستاها را برای بیمه تامین اجتماعی روستایان و عشایر آگاه سازند و مزایای این طرح را برای آنان بازگو کنند.
به گزارش ایرنا در این دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و سیمینه بوکان به مدت سه ساعت تحت آموزش های لازم قرار گرفتند.
شهرستان بوکان دارای 454 نفر عضو شورای اسلامی روستا در بخش مرکزی و سیمینه است که 277 نفر از این تعداد در بخش مرکزی فعال هستند.
در بوکان همچنین 119 دهیار در 2 بخش مرکزی و سیمینه فعالیت دارند؛ در این شهرستان 175 روستا وجود دارد.
7510/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امور روستايي دوره آموزشي بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آروان‌آکادمی؛ دروازه ورود به دنیای دانش ابری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آروان‌کلاد با هدف توانمندسازی آموزشی و در مسیر مسؤولیت اجتماعی خود مرجع تخصصی دانش ابری را راه‌اندازی کرد؛ «آروان آکادمی» با آموزش دانش به‌روز و منطبق بر مسیر شغلی حوزه‌ی کلاد، به تمام علاقه‌مندان این حوزه کمک می‌کند تا آموزش تخصصی و هدف‌مندی را در دو شاخه‌ی «مهندسی ابری» و «معماری ابری»، به رایگان فرا بگیرند.

آروان آکادمی مرجع تخصصی آموزش دانش ابری است که تلاش دارد با ارایه‌ی دوره‌های آموزشی براساس تازه‌ترین فناوری‌های ابری، کمک کند مهارت‌های تخصصی و کاربردی دانش‌پذیران فارسی‌زبان این حوزه، توسعه یابد.

در فاز نخست این آکادمی، دو رشته‌ی «DevOps Engineer» و «Cloud Architect» منطبق بر نیازمندی‌های تخصصی و مسیر شغلی تعریف شده‌اند تا به کارجویان یا کارشناسان این حوزه کمک کنند در بازار کار ایران و جهان، توانمندتر حاضر شوند.

آروان آکادمی در مسیر مسؤولیت اجتماعی آروان، به رایگان دردسترس همه قرار دارد و به‌دنبال آن است با توانمندسازی آموزشی، به‌روزترین محتوای آموزشی را در اختیار جامعه‌ی فناوری ابری ایران قرار دهد. به‌علاوه، برای دسترس‌پذیری بیش‌تر دانش‌پذیران فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی، تمامی مباحث این دوره‌ها به‌شکل آنلاین دردسترس هستند.

از مزایای آروان آکادمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش به‌روز دانش ابری

بهره‌مندی از محتوای آموزشی استاندارد و کاربردی

ارایه‌ی مسیر شغلی و انطباق آموزش با نیاز بازار کار

آموزش و همراهی استادان حرفه‌ای و با تجربه

فراهم آوردن زیرساخت رایگان ابری حین پروسه‌ی آموزش برای دانش‌پذیران

دسترسی به محتوای آموزشی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی

اعطای گواهی‌نامه‌ی پایان دوره

دروازه ورود به دانش ابری چگونه باز می‌شود؟

در فاز نخست آروان آکادمی، دانش‌پذیران برای ورود به حوزه‌ی فناوری ابری، دو مسیر مختلف در پیش دارند؛ «مهندسی ابری» و «معماری ابری». البته فارغ از انتخاب مسیر، هر دانش‌پذیر یک دوره‌ی مقدماتی از ادبیات پایه و تخصصی حوزه‌ی ابری را می‌گذراند که شامل ۲۵ ساعت آموزش و ۵۰ ساعت پروژه‌ی مرتبط است. بعد از گذراندن دوره‌ی مقدماتی، دانش‌پذیر دانش اولیه ابری را کسب می‌کند و می‌تواند مسیر تخصصی خودش را در ادامه انتخاب کند.

مسیر معماری ابری یا Cloud Architect؛ در معماری ابری دانش‌پذیر پس از گذراندن ۸۰ ساعت دوره‌ی آموزشی و ۳۰۰ ساعت پروژه، توانایی طراحی و نگه‌داری معماری ابری را به دست می‌آورد.

مسیر مهندسی ابری یا Cloud Engineer؛ در مهندسی ابری با گذراندن ۷۰ ساعت محتوای آموزشی و ۱۴۰ ساعت پروژه، دانش‌پذیر متخصص DevOps می‌شود که می‌تواند نرم افزارهای ابری را پیاده‌سازی و مراقبت کند.

برای ثبت‌نام در آروان آکادمی و بهره‌مندی از این دوره‌های آموزشی می‌توانید به صفحه‌ی آروان آکادمی بروید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6100373

دیگر خبرها

  • آروان‌آکادمی؛ دروازه ورود به دنیای دانش ابری
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد