Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک کلیپ تصویری منتشر کرده است که در آن، «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات مدعی می‌شود که اسرائیل حق دفاع از خود در برابر «خطر ایران» را دارد.

در این ویدئو، وزیر خارجه امارات کنار «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین و «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی نشسته است و آنها در جریان نشستی که در حاشیه کنفرانس ورشو برگزار شد، از ضرورت مقابله با نفوذ ایران سخن می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه 13 این ویدئوی تصویری، وزیر اماراتی در واکنش به سوالی درباره تحرکات نظامی اسرائیل در سوریه علیه نیروهای ایرانی و حزب‌الله لبنان، می‌گوید: «هر دولتی حق دفاع از خود در برابر خطرات دولت دیگر را دارد.»

اظهارات جنجالی و ضد ایرانی این سه وزیر فقط فراتر رفت تا جایی‌که وزیر خارجه بحرین نیز در سخنانی بی‌اساس مدعی شد که امروز خطر ایران چالشی مهم‌تر از قضیه فلسطین است.

آل‌خلیفه گفت: «ما از اختلافات فلسطینیان و اسرائیلی‌ها به عنوان مهم‌ترین مسئله، سخن می‌گوییم. ولی ما بعدا یک چالش بزرگ را شاهدی بودیم و چیزی بسیار بد، در واقع بسیار بد در عصر حاضر دیدیم و آن جمهوری اسلامی ایران است.» 

آمریکا ماه گذشته برگزاری یک نشست در لهستان درباره ایران را اعلام کرده بود. ولی بعد از گذشت چند روز و به دلیل عدم استقبال از این نشست ضد ایرانی توسط کشورهای به‌ویژه اروپایی، وزارت خارجه آمریکا و لهستان موضوعات محوری نشست را تغییر داده و ترجیح دادند از بیان نام ایران در آن خودداری کنند و بر موضوعات کلی‌تر درباره بحران‌های خاورمیانه بسنده کردند.

این نشست دو روزه در ورشو، روز گذشته به کار خود پایان داد. مهم‌ترین چهره‌های حاضر در این نشست «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بودند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

بیشتر بخوانید؛ حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم

وی تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا درباره رفح و تجاوز زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به آن گفت: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار(حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229390 برچسب‌ها حماس

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند