Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:20:28 GMT

درگیری با پرسنل اجرائیات شهرداری خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۶۷۲

درگیری با پرسنل اجرائیات شهرداری خرم آباد

سه نفر از نیروهای اجرائیات شهرداری خرم آباد در حین انجام وظیفه در یکی از محلات خرم آباد بر اثر درگیری با افرادی مسلح مصدوم و در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، طی گزارش نیروی گشتی مستقر در فلک الدین از ساخت و ساز غیر مجاز در کوچه خیبر ۲۴ نیروهای اجرائیات جهت جلوگیری از تعرض به حقوق شهروندان و ادامه این فعالیت غیر قانونی به محل اعزام شدند که بلافاصله پس از رسیدن به محل با یورش افراد مسلح به سلاح سرد روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری سه تن از نیروهای شهرداری به نامهای امین مرادی، خدایار عبدی و حمید حسنوند از نیروهای شهرداری به شدت زخمی و راهی بیمارستان شهدای عشایر شدند.

ساخت و ساز غیرمجاز معضل قدیمی خرم آباد است

ساخت و ساز های مجاز و تعرض به منابع و املاک عمومی بکی از معضلات قدیمی شهر خرم آباد می باشد که خود مسبب بسیاری از مشکلات دیگر گردیده است

خوشبختانه مدیریت شهری جدید که اولین هدف خود را مبارزه با فساد و قانون شکنی و احیای حقوق عمومی عنوان کرده است اقدامات متعدد و سختگیرانه ای را برای مقابله با پدیده شوم ساخت و سازهای غیرمجاز انجام داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لرستان خرم آباد شهرداری درگیری حمله سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرک دیرالغصون در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری رود اردن یورش برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه ای از درگیری و تیراندازی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در اطراف منزل محاصره شده در این منطقه خبر دادند.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صدای تیراندازی و انفجار هر از گاهی در این شهرک به گوش می رسد.

گردان شهدای الاقصی – طولکرم از درگیری‌های شدید رزمندگان این جنبش با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اطراف خانه محاصره ‌شده در این شهرک خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که  بیش از 50 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی شهرک دیر الغصون در طولکرم را به محاصره خود در آوردند و مقررات منع آمدوشد در آن برقرار کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر پس از محاصره و یورش به خانه‌ای در شهرک دیرالغصون در شمال طولکرم بخش‌هایی از آن را تخریب کردند.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است