Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از فعالیت مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر در کشور برای شناسایی و دستگیری فروشندگان اینترنتی موادمخدر خبر داد.

سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در عین استفاده درست از آن می‌تواند به بستری برای فعالیت افراد سودجو تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت فضای مجازی به گونه‌ای است که توزیع کنندگان موادمخدر در آن فعالیت می‌کنند و با استفاده از این فضا توزیع موادمخدر را گسترش می‌دهند.

سردار زاهدیان با بیان اینکه گرایش شبکه‌های قاچاق موادمخدر در فضای مجازی بیشتر شده است، تصریح کرد: حدود یک سال است که مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر را راه‌اندازی کردیم و مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد این فضا، به دنبال شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و فروشندگان اینترنتی موادمخدر هستند.

بیشتر بخوانید: انهدام باند ۳ نفره تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران/ کشف ۲۳۰ کیلوگرم مرفین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: از زمان آغاز فعالیت این مرکز تاکنون، باند‌های توزیع کننده و قاچاق موادمخدر زیادی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی، منهدم و اعضای آن‌ها دستگیر شدند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری موادفروشان اینترنتی با راه‌اندازی مرکز اطلاعات فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس