Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:30:13 GMT

فضای ورزشی و تفریحی بانوان آستارا ناکافی است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۷۳۲

فضای ورزشی و تفریحی بانوان آستارا ناکافی است

آستارا - ایرنا - مسئول امور بانوان فرمانداری آستارا گفت: فضای تفریحی و ورزشی برای بانوان این شهرستان ناکافی است و عملیات ساخت پارک ویژه آنها نیز متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا لطیفه پورمند عصرپنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته زن در فرمانداری آستارا افزود: احداث پارک بانوان آستارا با پیست دوچرخه سواری، زمین های ورزشی والیبال و تنیس به مساحت 25 هزار متر مربع در سال 94 آغاز شد اما به دلیل اختصاص نیافتن اعتبار متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: توسعه سلامت زنان جامعه، حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی و حفظ بنیان خانواده از هدف ها و مزایای ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی است اما مسئولان تاکنون به این امر مهم در آستارا توجه کافی نکرده اند.
وی بیان کرد: مجوز سازمان مردم نهاد خیران آستارا صادر شده است و امیدواریم این سازمان با برگزاری جشن های گلریزان برای آزادی بانوان زندانی جرائم غیر عمد هم تلاش کند و در گیلان از 32 زن زندانی جرائم غیر عمد، دو نفر آستارایی است.
پورمند افزود: امسال با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا 60 ساعت دوره آموزش رایانه و خیاطی برای بانوان برگزار شد و راه اندازی بازارچه صنایع دستی، توزیع سبد کالای نیازمندان، دیدار با مادران شهدا و جشن میلاد کوثر از برنامه های هفته زن در آستاراست.
حسن رستم زاد فرماندار آستارا هم گفت: بانوان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با خلاقیت و ابتکار فعالیت می کنند و باید از ظرفیت آنها در قالب طرح های مختلف استفاده شود و ایجاد باشگاه اختصاصی و پارک بانوان در دستور کار فرمانداری آستاراست.
سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم گفت: باید با تکیه بر محصولات بومی نظیر برنج، گیاهان دارویی و گلیم به ایجاد اشتغال برای بانوان اقدام کنیم.
هفتم تا سیزدهم اسفندماه هفته زن نامگذاری شده است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان بانوان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان