Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی طهماسبی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دولت و مجلس توجه ویژه ای به آبیاری نوین دارند از این رو برای تجمیع زمین های کشاورزی در زمینه آبیاری تحت فشار 85 درصد یارانه پرداخت می کند.
وی ادامه داد : یکپارچه سازی مزیت های بسیاری دارد از این رو کشاورزان باید به این سمت حرکت کنند تا شاهد کاهش هزینه ها بهره وری بیشتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهماسبی با بیان اینکه خشکسالی های اخیر سبب تنش‌های آبی در کشور شده است، اظهار داشت: این تنش‌ها منابع آبی ایران را تحت فشار قرار داده است از این رو در مصرف آب توجه بیشتری شود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به بیماری های جاروئک و گرینیک در باغات اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی باید کشاورزان به مساله پیشگیری توجه ویژه ای داشته باشند زیرا که تاکنون درمانی برای از بین بردن این بیماری ها یافت نشده است.
وی تاکید کرد : باغداران با خرید نهال مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی و پیوند نزدن نهال آلوده از سرایت این بیماری در باغات مرکبات پیشگیری کنند.
طهماسبی بر استفاده باغداران از طرح سایبان در باغات تاکید کرد و گفت: با استفاده از این طرح تا 30 درصد در مصرف آب صرفه جویی و از سوختگی و خشک شدن مرکبات جلوگیری می کند.
وی افزود: کشاورزان با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی می توانند اقدامات لازم را برای دریافت تسهیلات کم بهره بمنظور اجرای این طرح دریافت کنند.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در سفر به جنوب کرمان پس از شرکت در جشنواره ملی مرکبات از شهرستان کهنوج بازدید کردند.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جهاد کشاورزی زمین کاهش هزینه کشاورزی یارانه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • رهاسازی آب سد سفیدرود برای آبیاری شالیزار‌های گیلان از امروز
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید