Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:05:05 GMT

همه قبول دارند پالرمو با استقلال ما سازگار نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۷۷۲

همه قبول دارند پالرمو با استقلال ما سازگار نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ما به fatf هم بپیوندیم مشکلات حل نخواهد شد چون ریشه مشکلات داخلی است، اصلا خودشان هم می گویند معلوم نیست با این کار وضعیت بهتر شود.

به گزارش مشرق، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در در جمع متحصنین معترض به تصویب لوایح FATF  در مسجد امام خمینی بازار بزرگ تهران گفت: این که کنواسیون های پالرمو و  cft با استقلال سازگار نیست موضوعی است که همه آن را قبول دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هم یعنی اینکه بدون فشار موثر خارجی مردم یک کشور بتوانند در مورد امورات خودشان تصمیم بگیرند و این استقلال خیلی ارزشمند و مهم است.

وی ادامه داد: این قراردادهایی که به ما تحمیل می شود با استقلال سازگار نیست، مجمع تشخیص مصلحت حالا باید بگوید با این ضرری که به استقلال و کرامت دارد و این آسیبی که به عزت نفس ما می زند، آیا با این ضررها مصلحت است که به آن بپیوندیم و اگر به مصلحت است دلایل آن چیست.

بیشتر بخوانید:

توکلی: فرمول تحقیرکننده اینستکس حتی نفت در برابر غذا هم نیست

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم و پائین آمدن قدرت خرید مردم افزود: در چهل سال گذشته هیچ زمانی اینگونه نبوده است. مسئولان ما حاضر نیستند شفاف با مردم صحبت کنند و این موجب می شود ضدانقلاب سوءاستفاده کند.

توکلی در ادامه با اشاره به وعده های تحقق نیافته مسئولان یادآور شد: قول دادن و عمل نکردن و بعد هم به روی خودشان نیاوردن باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود، اگر قول دادید و نتوانستید عمل کنید چرا مشکلات را گردن دیگری می اندازید؟

وی تصریح کرد: یکی از علائم بی‌اعتمادی مردم این است که می‌گوییم با برجام هم چرخ سانتریفیوژ می چرخد هم چرخ اقتصادی ولی هیچ اتفاقی نیفتاد! الان در مورد fatf  هم هیمن حرفها زده می شود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر ما به fatf هم بپیوندیم مشکلات حل نخواهد شد چون ریشه مشکلات داخلی است، خودشان هم می گویند معلوم نیست با این کار وضعیت بهتر شود. بعد هم گفتند ما نمی توانیم کشور را اداره کنیم! خب اگر نمی توانید استعفا بدهید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان احمد توکلی بازار بزرگ تهران برجام کنوانسیون پالرمو مجمع تشخیص مصلحت نظام مسجد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است