Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد گفت:درحال حاضر۸۰ نانوایی غیرمجازدرسطح شهر مشهد به دلیل نداشتن ضوابط و پروانه فعالیت از سوی اداره غله تعطیل شده اند.

حیدر خوش نیت در گفتگو با قدس آنلاین در خصوص تعطیل شدن برخی نانوایی ها در سطح شهر مشهد اظهار داشت: مشهد هیچ گونه کمبودی در تهیه نان ویا گران شدن آرد ندارد و برخی نانوایی هایی که جواز نداشتند تعطسیل شدند و مشغول جو سازی می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: موضوع نان و نانوایی با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و نانوایی های غیر مجاز بدون هیچ گونه تعللی تعطیل می شوند و سهیمه آرد نمی گیرند. وی تصریح کرد: هر شهری برای داشتن نانوایی یک ظرفیتی دارد و نمی شود بدون مجوز اقدام به تاسیس نانوایی نمود و از سوی دیگر توزیع آرد از طریق سامانه مدیریت می شود و نانوایی های غیر مجاز که مورد تائید اداره غله نیستند سهمیه دریافت نمی کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانداری نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند

هدی ابوالحسنی با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان دارو‌ها و مکمل‌ها را از عطاری‌ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمب ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند