Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردیبهشت ماه سال آینده، بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان کشوری در شش رشته ورزشی در ۳۱ استان کشور برگزار می شود.

به گزارش مهر، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: توجه به ورزش همگانی بازنشستگان نقش مهمی در کاهش فقر حرکتی و افزایش شادی و نشاط بازنشستگان فرهیخته است که انجام آن موجب افزایش سلامتی وکاهش هزینه های درمانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده، افزود: صندوق بازنشستگی کشوری برای اشاعه فرهنگ سلامت و نشاط و در ادامه دو دوره برگزاری این رویداد ورزشی، ثبت نام سومین جشنواره را برای ذینفعان علاقه مند به ورزش از ۲۷ بهمن ماه جاری آغاز می کند و علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند صرفا به صورت اینترنتی برای ثبت نام به نشانی cspf.ir مراجعه کنند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار داشت: این جشنواره ورزشی در ۳۱ مرکز استان کشور از اردیبهشت ۹۸ در ۶ رشته ورزشی شنا، تیراندازی، شطرنج، دو نیمه استقامت، تنیس روی میز و دارت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

تقی زاده، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی بازنشستگان، کوهنوردی، مسابقات دوچرخه سواری و آمادگی جسمانی و استفاده از ظرفیت کانون های بازنشستگی را از برنامه های فرهنگی اجتماعی صندوق برای سال ۹۸ دانست.

وی از بازنشستگان علاقه مند به حضور در سومین جشنواره ورزشی دعوت کرد: از تاریخ ۲۷ بهمن ۹۷ لغایت ۲۹ اسفند ۹۷ به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و با انتخاب رشته مورد نظر خود برای شرکت در مسابقات ورزشی استانی ثبت نام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری ورزش تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است

شهاب شهبازی اظهار کرد: طرح سند آمایش سرزمین در حوزه ورزش در نقاط مختلف کشور یکی از موضوعات اساسی در وزارت ورزش و جوانان است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین و اجرای سند آمایش سرزمین ورزش در راستای ایجاد عدالت ورزشی در نقاط مختلف کشور است، ابراز کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به تکمیل و تدوین اجرای این سند در راستای تقویت و ایجاد زیرساخت های ورزشی متناسب با رشته های ورزشی پرطرفدار و با استعداد مناطق مختلف دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، عینیت بخشی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق"ورزش قوی، ایران قوی" است، گفت: در این سند، تمام اماکن ورزشی، تفریحی، باشگاه ها و زیرساخت های مربوط به حوزه ورزش و رشته های روزشی با استعداد و پرطرفدار هر منطقه شناسایی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شهبازی ضرورت تجمیع و استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها و اماکن ورزشی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به منظور افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در بودجه و اعتبارات را از دیگر مزایای تدوین سند آمایش سرزمین ورزش استان برشمرد و گفت: در این سند همچنین رشته‌های ورزشی مستعد هر منطقه شناسایی و برای تقویت این رشته های برنامه ریزی می شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این سند در واقع یک سیاستگذاری واحد در حوزه ورزش و اعتبارات ورزشی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس یک وحدت رویه برای ذینفعان(ورزشکاران) در راستای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و همکانی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت