Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه امارات در همسویی آشکار با رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل حق دفاع از خود در برابر خطر ایران را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات در نشستی در ورشو پایتخت لهستان از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خودش در برابر آنچه خطر ایران خوانده شد، سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان نشست سه جانبه وزیران خارجه امارات و بحرین و وزیر مشاور در امور خارجه عربستان که در ورشو برگزار شد، آنها بر ضرورت مقابله آنچه نفوذ ایران خواندند، تاکید کردند.

این وزیر اماراتی در این نشست پشت درهای بسته که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی فایل ویدئویی آنرا منتشر و پس از مدت اندکی آن را از روی صفحه خود برداشت در پاسخ به سئوالی درباره اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در سوریه ضد ایران و حزب الله در کمال وقاحت گفت: هر کشوری حق دفاع از خود هنگامی که از سوی کشور دیگر هدف قرار گیرد، را دارد!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امارات اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند