Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@03:29:41 GMT

عرضه ٩٠٠ هزار واحدمسکونی در دو سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۶۰۶

عرضه ٩٠٠ هزار واحدمسکونی در دو سال آینده

تین‌نیوز | 

وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان قم و دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از عرضه ٩٠٠ هزار واحد مسکونی در دو سال ٩٨و ٩٩ خبر داد و گفت: تاکید ما بر عملیاتی کردن برنامه‌ها، مشارکت مردمی و جلب اعتماد عمومی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیروز ٢٥ بهمن ماه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کابینه دولت دوازدهم در ابتدای این دیدار جنگ اقتصادی و روانی استکبار جهانی علیه ایران را محکوم کرد و گفت: در تاریخ ٤٠ ساله جمهوری اسلامی ایران این شیوه تحریم سابقه نداشته است که اینگونه دشمن بر تمامی قراردادها، ملاقات‌ها، دیدارها، تصمیم‌ها و حتی همکاری شرکت‌ها با جمهوری اسلامی ایران مداخله کند.

وی با انتقاد از این شیوه مزاحمت دشمن تاکید کرد: خوب است مردم این مطلب را به جد بدانند که مداخلات دشمن و ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا با دوره های پیشین متفاوت است. هدف دشمن با جنگ اقتصادی ناچیزکردن و یا صفر کردن ارزش پول ملی است تا از این طریق بتوانند مردم را ناراضی کنند.

اسلامی اظهار امیدواری کرد تا جمهوری اسلامی ایران بتواند با لطف الهی و تلاش مضاعف از این بحران عبور کند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مردم با هوشمندی تمام عیار خود در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن مانند همیشه سنگ تمام گذاشتند و دشمن را مایوس کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن امسال کشور را بیمه کرد و در عین حال برای مسئولان تکلیف مضاعفی به وجود آورد که این مهم هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و هم رییس جمهوری محترم بر آن تاکید ویژه داشته‌اند.

اسلامی در بیان اقدامات اجرایی و عملیاتی دولت، گفت: دولت اهتمام ویژه‌ای به موضوع معیشت و رفع مشکلات مردم دارد. به ویژه آقای رییس جمهور از دستگاه‌ها و وزرا خواسته‌اند تا همگی آنها به طور مشخص اقدامات موثری را که تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد با جدیت دنبال کنیم تا مسایل کشور حل شود و مردم نتایج ملموس آن را درک کنتد.

وی از تشکیل جلسات متعدد در دولت برای حل مسایل و مشکلات مردم خبر داد و افزود: دولت برای تسهیل امور مردم تصمیم‌های متنوعی اتخاذ کرده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم اعلام کرد: در وزارتخانه راه و شهرسازی سیاست‌هایی برای روان‌سازی تولید مسکن تدوین و در حال اجرایی شدن است. در نظر داریم برنامه هایی را اجرایی و عملیاتی کنیم تا مسکن از حالت انقباضی درآید.

اسلامی تصریح کرد: اولویت ماست که بخش خصوصی در تولید مسکن نقش داشته باشد.

این مقام مسئول در بیان برنامه های اجرایی وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه مسکن، گفت: تکمیل و اتمام حدود ٥٠٠ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده هرچه سریعتر در دستور کار است. همچنین احداث ٤٠٠هزار واحد مسکونی جدید با اشکال گوناگون را آغاز کرده‌ایم. 

وزیر راه و شهرسازی گفت: عرضه ٩٠٠ هزار واحد مسکونی مهر و دیگر واحدهای مسکونی در ٢ سال ٩٨ و ٩٩ توسط وزارت راه و شهرسازی در برنامه قرار گرفته است. از پرتو این فعالیت‌ها هم تولید مصالح رونق می‌گیرد، هم فعالیت‌های مهندسی ساختمان رشد میکند و هم خانه‌دار شدن مردم توامان اتفاق می‌افتد.

اسلامی تصریح کرد: تاکید ما در عملیاتی کردن برنامه‌ها اعتمادسازی و مشارکت مردمی است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران قم مسکن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد

شبکه ملی تنظیم‌گری با حضور نهادهای ذیربط با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی تنظیم‌گری ایران روز گذشته با حضور مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد.

طی ماه‌های گذشته، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری میزبان سلسله نشست‌هایی با موضوع نسبت‌یابی نهادهای تنظیم‌گر با دستگاه‌های حاکمیتی از دولت گرفته تا قوه قضاییه و حتی دیگر نهادهای تنظیم‌گر بود.

در این نشست‌ها که با حضور نمایندگان خود نهادهای تنظیم و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قضایی از وزارتخانه‌های مختلف گرفته تا دیوان عدالت اداری برگزار شد، برخی چالش‌های موجود در تعامل نهادهای تنظیم‌گر با این دستگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشخص شد که برخی از چالش‌های موجود در فضای تنظیم‌گری کشور از طریق ایجاد فضای گفتگو بین خود نهادهای تنظیم‌گر قابل حل است.

بر همین اساس ایجاد یک شبکه برای کنار هم نشاندن نهادهای تنظیم‌گر با نام «شبکه تنظیم گران ایران» و با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دستورکار دولت سیزدهم قرار گرفت.

به‌طورکلی دولت از محل پرداختن به این موضوع به دنبال بهبود ساختار تنظیم‌گری در کشور و رسیدن به کارآمدی بیشتر است، تا در سایه تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر، توسعه هم‌افزایی و جلوگیری از تداخلات اجرایی، شاهد تحقق یک دولت تنظیم‌گر واقعی در کشور باشیم.

این شبکه بستر لازم برای تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر در قالب یک شبکه واحد را فراهم می‌کند تا از یک طرف زمینه لازم برای حل تعارضات بین این نهادها ایجاد شود و از سوی دیگر امکان ایفای نقش دیده‌بانی بر قوانین و فعالیت‌های مرتبط با بحث تنظیم‌گری در کشور نیز فراهم شود.

جمعی از نهادهای ذیربط از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، نماینده بانک مرکزی و نمایندگانی از شورای رقابت، سازمان غذا و دارو، سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، سازمان تنظیم مقررات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این رونمایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند