Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:14:37 GMT

افشاگری ستاره سابق استقلال از مالک پولدار تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۶۵۹

افشاگری ستاره سابق استقلال از مالک پولدار تراکتور

سرمربی نونهالان استقلال در مصاحبه ای از تمایل مالک فعلی تراکتورسازی پرده برداشت. وی گفت: زنوزی استقلالی قدیمی بوده و الان طبیعی است تراکتورسازی تیم اولش باشد و استقلال تیم دوم.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا اکبرپور در بازی تابستان سال ۷۷ استقلال و تراکتورسازی ۴ گل به تیم شهر زادگاهش زد و پاس گل دیگر استقلال را به فرد ملکیان داد و از این حیث در تاریخ بازی‌های ۲ باشگاه رکورددار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کنونی نونهالان آکادمی استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از بازی با تراکتور گفت: بازی‌های استقلال و تراکتورسازی معمولاً زیبا و پرگل بوده است. الان هم هر دو با داشتن نفراتی خوب و داشتن خط حمله قوی دنبال بردن هستند و باید ببینیم نفرات باتجربه حاضر در زمین چطور تیم‌شان را کنترل می‌کنند.

در تراکتورسازی، شجاعی، دژاگه، حاج‌صفی و… باتجربه هستند. استقلال هم مهدی رحمتی، پژمان منتظری، وریا غفوری و… را دارد که در تیم‌شان تأثیرگذار هستند. هرکول جیبی اسبق آبی‌پوشان ادامه داد: استقلال با پیروزی نیم‌فصل دوم را شروع کرد. تراکتورسازی هم می‌توانست برنده بازی‌اش باشد که پنالتی این تیم را نگرفتند، اما هر ۲ می‌دانند کسب ۳ امتیاز این مسابقه باعث بهبود شرایط تیم در جدول می‌شود. این را هم می‌دانم که آقای زنوزی استقلالی قدیمی بوده و الان طبیعی است تراکتورسازی تیم اولش باشد و استقلال تیم دوم، اما در کل می‌خواهم بگویم رابطه هواداران تراکتورسازی و استقلال همواره بهتر از موضع هواداران تراکتورسازی و پرسپولیس بوده و اخیراً گروهی تلاش می‌کنند این رابطه خوب را خراب کنند و امیدوارم همشهریانم و هواداران استقلال به این افراد اجازه تخریب چهره یکدیگر را ندهند.

اکبرپور در خصوص خرید‌های نیم‌فصل استقلال گفت: ایسما نشان داد فرصت‌طلب است، اما بعد از چند بازی بهتر درباره‌اش می‌توان قضاوت کرد. گادوین منشا امتحانش را در پیکان پس داد و در پرسپولیس نگذاشتند موفق شود و هر وقت بازیکن کم می‌آوردند او را به میدان می‌فرستادند. بازیکن خارجی از دیدن چنین رفتاری دلسرد می‌شود، ولی همین منشا می‌تواند در استقلال نشان بدهد مهاجم خیلی خوبی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبرپور زنوزی استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!