Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:43:36 GMT

برنامه آموزشی رشته «جراحی دهان و فک و صورت» بازنگری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۶۸۲

برنامه آموزشی رشته «جراحی دهان و فک و صورت» بازنگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه آموزشی (کوریکولوم) رشته جراحی دهان و فک و صورت، توسط کمیته راهبردی تدوین و ارزشیابی این رشته با برگزاری ۲۲ جلسه بازنگری شد. 

این بازنگری با بررسی برنامه آموزشی (کوریکولوم) قبلی ومقایسه آن با برنامه های آموزشی معتبر جهانی و با استفاده از نظرات کارشناسی متخصصین و پیشکسوتان رشته جراحی دهان ، فک و صورت و سایر علوم وابسته پزشکی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه آموزشی رشته «جراحی دهان و فک و صورت» پس از بازنگری در سی و هشتمین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تصویب و در بهمن ماه ۹۷ به کلیه دانشگاه های  واجد مجوز تربیت دستیار در این رشته ابلاغ شد.

برنامه آموزشی (کوریکولوم) رشته «جراحی دهان و فک و صورت» بازنگری شده برای ورودی های دستیاری سال ۱۳۹۸ به بعد رشته جراحی دهان  و فک و صورت  لازم الاجرا خواهد بود.

کد خبر 4542635

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنگری دروس دانشگاهی دانشگاه های علوم پزشکی دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف 《افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه》 برگزار می‌شود.
اعرابی افزود:شعار‌های این پویش؛ ۱۷ اردیبهشت «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و ۱۹ اردیبهشت «نقش سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سلامت دهان و دندان»، تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت